Владимир Украина, Київ Отзыв написан 21 августа, 2018 год262 просмотра
Замовив техніку з доставкою в інтернет магазині comfy. Отримав від магазину смс з повідомленням, що доставка відбудеться з 8,00 до 22,00. Десь о 18.00 з колл центру зателефонували, що техніку привезуть з 20.00 до 22.00. Ні в 22.00 ні в 23.00 техніку не привезли і навіть не зателефонували.телефонувати на гарячу лінію виявилось марним оскільки вона працює до 21.00. Вранці наступного дня ніхто також не дзвонив і не вибачився. Довелось самому дзвонити та просити все ж таки виконати доставку хоча б до 13.00. Оскільки не мав можливості сидіти дві доби чекати техніку. Обіцяли бути до 12.00. По факту зателефонували в 14.00 і сказали що привезуть до 17.00.
Достоинства:
Був хороший магазин. Завжди був їх постійним клієнтом
Недостатки:
Повний "пофігізм" співробітників. Не спромоглися навіть попередити, що не зможуть приїхати та вибачитися.
Доброго дня, Володимир! Ми не байдужі до наших клієнтів, навпаки, вболіваємо за ваш добробут та намагаємося всіма зусиллями допомагати вам та здійснювати наші послуги якісно та швидко. В нас немає певних інтервалів доставки, але ми попереджаємо клієнтів про прибуття на місце за годину та намагаємося усунути неприємні затримки. Просимо вибачення за таке запізнення, впевнені, що склалася непередбачувана обставина, яка завадила нам на шляху до вас. Дуже б хотіли з'ясувати яка саме. Звичайно, ми маємо повідомити вас заздалегідь цього ж дня, якщо ні - то перетелефонувати наступного ранку та узгодити комфортну дату для отримання товару.
Володимире, будь ласка, напишіть нам листа в якому ви вкажете нам номер вашого інтернет-замовлення або код доставки на електрону адресу [email protected]. Ми в свою чергу дамо вам зворотний зв'язок та сприятимемо виникненню у вас позитивних емоцій та гарного настрою від співпраці з нами. Ще раз приносимо вам вибачення та будемо вдячні за відповідь!
Жахливий сервіс - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Володимире, будь ласка, напишіть нам листа в якому ви вкажете нам номер вашого інтернет-замовлення або код доставки на електрону адресу [email protected]. Ми в свою чергу дамо вам зворотний зв'язок та сприятимемо виникненню у вас позитивних емоцій та гарного настрою від співпраці з нами. Ще раз приносимо вам вибачення та будемо вдячні за відповідь!