Олена Украина, Львів Отзыв написан 16 августа, 2018 год363 просмотра
Отзыв о COMFY по адресу Львів, вулиця Під Дубом, 7Б 12 серпня придбали в комфі, ТЦ Форум Львів холодильник Indesit LI6 S1W
Домовилися про доставку на наступний день, та просили, аби нас попередили за кілька годин до приїзду, оскільки могли бути відсутніми вдома. Попередження не було, а доставка відбулась о 21:00. Не дуже зручно, коли цілий день не можеш розрахувати адекватно свій час та організувати свої справи, оскільки ніякого відгуку про доставку не отримуєш.
Розпакувавши доставку, звернули увагу, що холодильник пошкоджений. На ньому втиснута від удару лінія розміром з 2 см. Це зовсім не те, чого хочеться побачити, коли купуєш НОВИЙ холодильник.
Якнайшвидше ми звернулися на гарячу лінію та відправилися в магазин попередити про ситуацію котра відбулась, з проханням доставити нам цілий і не ушкоджений товар. В магазині сказали, що нікого із керівників (менеджерів) немає, а відповідно нам не зможуть допомогти. "Приходіть завтра".
На гарячій лінії, вдалося оформити скаргу з наданням всієї необхідної інформації, та фотодоказами.
Далі, чекаємо кілька днів...
Немає жодної реакції на оформлення заяви. Телефонуємо знову, з проханням пришвидшити справу, нагадую, весь цей час ми живемо без холодильника!!! У відповідь почули, що "ваші часті дзвінки ніяк не допоможуть пришвидшити процес, можу лиш залишити додатково коментар, що ви ще раз телефонували".
Далі, знову немає звернення до нас:)
Що ж, телефонуємо знову!) На цей раз нам кажуть, що взагалі-то, ми повинні звернутися до магазину, де купували товар, і саме там нам допоможуть. Добре, телефонуємо туди. Працівники магазину кажуть "та ні, звертайтеся на гарячу лінію, саме вони спеціалізуються такими питаннями".
На гарячій лінії згодом нам повідомили, що можливо, холодильник заберуть 18 числа) Звісно, це ще не точно, і звісно, не скажуть коли саме. А також аналіз дефекту в холодильнику займе "певний" час, і а потім, як і доставка нового. Жодної інформації про сроки не отримуємо. Праціники не в курсі.
Хочу зробити короткий висновок... Сама працюю у сфері надання сервісу на європейський ринок... І моє звернення буде в першу чергу, до керівників, оскільки саме ВАШУ роботу варто оцінювати в даний момент. Розберіться, будь ласка, із тими процесами, котрі вібуваються у вашій фірмі, із покроковими інструкціями, із дедлайнами. Після того, як це засетапите, навчіть своїх працівників працювати правильно і надавати необхідну інформацію. Знаєте, те, що ви надаєте сервіс неякісно задля "емокомії" не зробить багатшим ваш бізнес, бо ви втрачаєте клієнтів, котрі більше ніколи не повернуться до вас через негативний досвід.
Покупка холодильника у вас була завдала мені величезних клопотів та незручностей. Це найнегативнійший досвід для мене.
Доброго дня! Перш за все ми хочемо подякувати вам за те, що ви обрали саме нашу мережу магазинів! Цінуємо ваш вибір та однозначно плануємо виправити це враження, яке склалося внаслідок всіх подій, які ви описали в вашому відгуку. Ми вболіваємо за вас і всіма нашими зусиллями намагаємося допомагати кожному, хто звернувся до нас для вирішення складного питання.
Відкриті до спілкування з нашими клієнтами та покращення нашої роботи, тому дуже дякуємо за кожне зауваження.
Дійсно, наразі ми не можемо гарантувати певних інтервалів для доставки, тобто не можемо назвати час, тому що не хочемо давати вам даремних обіцянок. Доставка відбувається впродовж дня(з 9 години ранку до 22 години), безумовно, за 1 годину до прибуття маємо вас повідомити.
Ми перевіримо, чому виклику не було та, звичайно, усунемо цей недолік для запобігання в майбутній роботі. У вас просимо вибачення за незручності.
Пробачте, що техніка була доставлена з дефектом. Впевнені, що можна було б уникнути всіх подальших неприємних вражень, якщо б ви ретельно оглянули техніку відразу. Але згодні йти назустріч клієнтам та обмінювати товари, якщо є така проблема. Ви все зробили вірно, звернувшись на нашу інформаційну лінію та сформувавши звернення 109276.
Наші відповідальні співробітники реагують максимально оперативно. Ви зателефонували нам 13 серпня, а вже 14 ми змогли надати вам остаточну відповідь та узгодили повернення, надіслали дані до магазину. Далі з вами мали встановити зв'язок фахівці з магазину та обрати найбільш комфортний час для того, щоб забрати техніку.
Тут вже, на жаль, виникло непорозуміння. Співробітники магазину мають домовлятися про усе з клієнтом відразу та якнайшвидше, що зменшить рівень дискомфорту.
Звичайно, при вашому зверненні до нас та дзвінку, ми мали водночас зателефонувати до магазину та терміново перевіряти чому немає ще точної дати. Саме тому ми зафіксували ще одне звернення 109639 для того, щоб цей випадок не залишився без окремої уваги та детального розбору. Після чого ми проінформуємо вас додатково та вибачимося особисто.
На сьогодні, забір техніки має бути 18 серпня, ми це проконтролюємо та просимо вас не хвилюватися, тому що, зазвичай, не виникає додаткових питань, процедура займає малий термін часу, а результат вже формує посмішку на вашому обличчі. При умові, що все буде добре, нову техніку ви можете отримати або наступного дня, або через день.
У зв'язку з тим, що справа завдала вам велику кількість турбот та хвилювань, ми активізуємося та будемо робити усе можливе, щоб мінімізувати негативні емоції та відповідати вашим вимогам.
Ми з вами цілком згодні, що було допущено декілька порушень, які й змогли так вплинути на вашу думку, але для нас це взагалі нетипово. Зараз у нас є можливість довести вам це та використати наші ресурси для реалізації ваших мрій та планів. Кожне зі звернень буде вивчено та опрацьоване нами для того, щоб ви були щасливі, а наш сервіс став ще крутішим. Виправляємося та працюємо для вас! Вдячні за розуміння!
Жахливо організована робота - Отзывы о COMFY
Домовилися про доставку на наступний день, та просили, аби нас попередили за кілька годин до приїзду, оскільки могли бути відсутніми вдома. Попередження не було, а доставка відбулась о 21:00. Не дуже зручно, коли цілий день не можеш розрахувати адекватно свій час та організувати свої справи, оскільки ніякого відгуку про доставку не отримуєш.
Розпакувавши доставку, звернули увагу, що холодильник пошкоджений. На ньому втиснута від удару лінія розміром з 2 см.
Це зовсім не те, чого хочеться побачити, коли купуєш НОВИЙ холодильник.
Якнайшвидше ми звернулися на гарячу лінію та відправилися в магазин попередити про ситуацію котра відбулась, з проханням доставити нам цілий і не ушкоджений товар.
В магазині сказали, що нікого із керівників (менеджерів) немає, а відповідно нам не зможуть допомогти. "Приходіть завтра".
На гарячій лінії, вдалося оформити скаргу з наданням всієї необхідної інформації, та фотодоказами.
Далі, чекаємо кілька днів...
Немає жодної реакції на оформлення заяви. Телефонуємо знову, з проханням пришвидшити справу, нагадую, весь цей час ми живемо без холодильника!!!
У відповідь почули, що "ваші часті дзвінки ніяк не допоможуть пришвидшити процес, можу лиш залишити додатково коментар, що ви ще раз телефонували".
Далі, знову немає звернення до нас:)
Що ж, телефонуємо знову!)
На цей раз нам кажуть, що взагалі-то, ми повинні звернутися до магазину, де купували товар, і саме там нам допоможуть. Добре, телефонуємо туди. Працівники магазину кажуть "та ні, звертайтеся на гарячу лінію, саме вони спеціалізуються такими питаннями".
На гарячій лінії згодом нам повідомили, що можливо, холодильник заберуть 18 числа)
Звісно, це ще не точно, і звісно, не скажуть коли саме. А також аналіз дефекту в холодильнику займе "певний" час, і а потім, як і доставка нового. Жодної інформації про сроки не отримуємо. Праціники не в курсі.
Хочу зробити короткий висновок...
Сама працюю у сфері надання сервісу на європейський ринок...
І моє звернення буде в першу чергу, до керівників, оскільки саме ВАШУ роботу варто оцінювати в даний момент.
Розберіться, будь ласка, із тими процесами, котрі вібуваються у вашій фірмі, із покроковими інструкціями, із дедлайнами. Після того, як це засетапите, навчіть своїх працівників працювати правильно і надавати необхідну інформацію. Знаєте, те, що ви надаєте сервіс неякісно задля "емокомії" не зробить багатшим ваш бізнес, бо ви втрачаєте клієнтів, котрі більше ніколи не повернуться до вас через негативний досвід.
Покупка холодильника у вас була завдала мені величезних клопотів та незручностей. Це найнегативнійший досвід для мене.
Дякую
отзыв
Комментарии к отзыву
Відкриті до спілкування з нашими клієнтами та покращення нашої роботи, тому дуже дякуємо за кожне зауваження.
Дійсно, наразі ми не можемо гарантувати певних інтервалів для доставки, тобто не можемо назвати час, тому що не хочемо давати вам даремних обіцянок. Доставка відбувається впродовж дня(з 9 години ранку до 22 години), безумовно, за 1 годину до прибуття маємо вас повідомити.
Ми перевіримо, чому виклику не було та, звичайно, усунемо цей недолік для запобігання в майбутній роботі. У вас просимо вибачення за незручності.
Пробачте, що техніка була доставлена з дефектом. Впевнені, що можна було б уникнути всіх подальших неприємних вражень, якщо б ви ретельно оглянули техніку відразу. Але згодні йти назустріч клієнтам та обмінювати товари, якщо є така проблема. Ви все зробили вірно, звернувшись на нашу інформаційну лінію та сформувавши звернення 109276.
Наші відповідальні співробітники реагують максимально оперативно. Ви зателефонували нам 13 серпня, а вже 14 ми змогли надати вам остаточну відповідь та узгодили повернення, надіслали дані до магазину. Далі з вами мали встановити зв'язок фахівці з магазину та обрати найбільш комфортний час для того, щоб забрати техніку.
Тут вже, на жаль, виникло непорозуміння. Співробітники магазину мають домовлятися про усе з клієнтом відразу та якнайшвидше, що зменшить рівень дискомфорту.
Звичайно, при вашому зверненні до нас та дзвінку, ми мали водночас зателефонувати до магазину та терміново перевіряти чому немає ще точної дати. Саме тому ми зафіксували ще одне звернення 109639 для того, щоб цей випадок не залишився без окремої уваги та детального розбору. Після чого ми проінформуємо вас додатково та вибачимося особисто.
На сьогодні, забір техніки має бути 18 серпня, ми це проконтролюємо та просимо вас не хвилюватися, тому що, зазвичай, не виникає додаткових питань, процедура займає малий термін часу, а результат вже формує посмішку на вашому обличчі. При умові, що все буде добре, нову техніку ви можете отримати або наступного дня, або через день.
У зв'язку з тим, що справа завдала вам велику кількість турбот та хвилювань, ми активізуємося та будемо робити усе можливе, щоб мінімізувати негативні емоції та відповідати вашим вимогам.
Ми з вами цілком згодні, що було допущено декілька порушень, які й змогли так вплинути на вашу думку, але для нас це взагалі нетипово. Зараз у нас є можливість довести вам це та використати наші ресурси для реалізації ваших мрій та планів. Кожне зі звернень буде вивчено та опрацьоване нами для того, щоб ви були щасливі, а наш сервіс став ще крутішим. Виправляємося та працюємо для вас! Вдячні за розуміння!