Аліна Украина, Київ Отзыв написан 9 июня, 2018 год335 просмотров
Купила телфон 28.01 HUAWEI NOVA 2 через місяць користування точав підвісати особливо камера. Звернулась у магазин комфі міста Луцьк де його придбала де робота персоналу повність розчарувала. Високомірним ставлецям працівниця повідомила, що ремонт займе 20 днів роботи і, що я можу піти в інший сервісний центер його ремонрувати, щоб в них було менше мороки з ним я залишила на ремонт у них. Коли вона його запаковувала у коробку то телефон іще впав на стіл. А ще мені цікаво коли заповняють документи орфографія у комфі не потрібна? Та мадам мала написати тількі ПІБ з паспорта, як із зразка адресу і телефон справилась вона тількі із номером телефону. При прийомі на роботу не потрібно звичайно їх заставляти писати диктант але приймайте хочаб тих хто закінчив школу. Також мала б бути заміна телефону на термін ремонту краще вона не виносила те бідо, характеристика того телефону такаж сама, як в нокії 390, +зарядне було перемотане СКОТЧЕМ цей момент мене розстроїв і посмішив.
Доброго дня, Аліно! Співчуваємо тому, що у вашому смартфоні була виявлена несправність та його потрібно було надсилати в сервісний центр виробника. Ми завжди з радістю приймемо вашу техніку на перевірку та огляд, допоможемо вам у транспортуванні пристрою, щоб ви не робили цього самостійно. Термін ремонтних робіт визначається залежно від того, яка поломка в техніці, інколи потрібно очікувати деякі деталі до вашого смартфону, щоб замінити їх. Але, як правило, ремонті роботи займають період до чотирнадцяти днів. Ми можемо лише вам порекомендувати відправити техніку особисто, але лише для того, щоб товар скоріше отримали спеціалісти авторизованого сервісного центру виробника. Ні в якому разі, ви нам не додасте роботи, навпаки, так ми зможемо бути в курсі, що відбувається з вашою технікою та контролювати цей процес. Нам дуже шкода, що з боку наших працівників були знайдені помилки, які ми б хотіли виправити. Будь ласка, напишіть нам листа на [email protected], де вкажіть посилання на цей відгук, номер акту прийому-передачі техніки та ПІБ для того, щоб ми змогли втілити наші обіцянки в життя. Заздалегідь дякуємо. Також хотіли б щиро вибачитися за незручності.
Жахливий персонал - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву