Леся Верхогляд Украина, Київ Отзыв написан 7 января, 2018 год469 просмотров
Я впевнена, щи це не комтенція продавців магазину, а заводський брак телефону... і хочу запевнити, що не пущу все на "тормоза", а буду добивати справедливості!!! Прошу працівників сервісного центру перевіряти товар, а не просто відписуватися. Я не малюю гроші і не збираюся я ними просто ризкидатися..
Недостатки:
телефон не бачить сімку, а семвісний центр не бачить проблему..жах якийсь!!! Йду шукати правду!!!
На жаль, з описаного дуже складно зрозуміти ситуацію в цілому. Будь ласка, напишіть нам на [email protected] більш детально про те, що сталося, якщо у вас вже є акт сервісного центру, прикріпіть його фото і вкажіть ваші ПІБ та номер телефону. Нам дуже хочеться розібратися в ситуації.
телефон Xiomi - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
На жаль, з описаного дуже складно зрозуміти ситуацію в цілому. Будь ласка, напишіть нам на [email protected] більш детально про те, що сталося, якщо у вас вже є акт сервісного центру, прикріпіть його фото і вкажіть ваші ПІБ та номер телефону. Нам дуже хочеться розібратися в ситуації.
Заздалегідь дякуємо.