Гость Отзыв написан 30 декабря, 2017 год521 просмотр
30 грудня я завітав м магазин КОМФІ в м.Івано-Франківськ та підійшов в відділ продажу телевізорів. Мене цікавив телевізор LG з функцією смарт і я хотів уточнити деякі функції цього телевізора. До мене підійшов продавець ( хлопець середнього зросту років до 30-ти ) -я спробував задати питання про функції цієї моделі на що він відповів що " якщр я куплю цей телевізор та принесу йому чек тоді він мені надасть презинтацію та відповіді по питаннях які мене цікавили " На мою думку продавець повинен проконсультувати мене по всіх моїх питаннях та аж тоді я йду до каси і здійснюю покупку. Отже після такого обслуговування я покинув цей магазин і придбав аналогічну модель в іншому магазині - де мене якісно обслужили. Не буду нікому рекумендувати цей магазин.
Достоинства:
Асортимент товарів
Недостатки:
не компетентний персонал та неприязне відношення до клієнта
Ваші емоції цілком виправдані, і подібним сітауаціям просто немає місця в магазинах нашої мережі. Хочемо принести щирі вибачення за такий рівень обслуговування. Безумовно, з боку співробітника магазина це явне порушення і нам дуже хотілося в усьому детально разабраться і виправити. Будемо вам вдячні, якщо ви напишете нам на [email protected] приблизний час відвідування магазину і підкажете ваш контактний номер телефону, щоб після уточнення всіх подробиць ми могли зв'язатися з вами, вибачитися особисто і обговорити питання компенсації доставлених вам незручностей.
Якість обслуговування на дуже низькому рівні - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Ваші емоції цілком виправдані, і подібним сітауаціям просто немає місця в магазинах нашої мережі. Хочемо принести щирі вибачення за такий рівень обслуговування. Безумовно, з боку співробітника магазина це явне порушення і нам дуже хотілося в усьому детально разабраться і виправити. Будемо вам вдячні, якщо ви напишете нам на [email protected] приблизний час відвідування магазину і підкажете ваш контактний номер телефону, щоб після уточнення всіх подробиць ми могли зв'язатися з вами, вибачитися особисто і обговорити питання компенсації доставлених вам незручностей.