Aliftinka Украина, Київ Отзыв написан 30 июня, 2017 год723 просмотра
Отзыв о COMFY по адресу Київ, вул. Берковецька, 6Д 25.06 придбала у магазині "Comfy" в ТРЦ "Лавина Мол" мобільний телефон Samsung Galaxy J5 J500H/DS Gold. Через 2 дні на екрані зявилася полоса (заводський брак), ніяких пошкоджень механічних не було, тому що за 2 доби телефон навіть не встиг експлуатуватися нормально. З телефону навіть не склеєні захисні плівки. Замінити товар мені відмовили, гроші повертати також відмовляються. Сказали звернутися у сервіс-центр, хоча було сказано конкретно, що ремонту не бажаю, а хочу заміни апарату. Мене поганяли по Києву, по сервіс-центрам, в якому повідомили, що це має робити сам магазин.Процедура "розборок" триває. По законодавству магазин мав забрати телефон по акту прийому-передачі на діагностику, а мені на період діагностики видани інший пристрій. Зараз прикриваються кібератакою, хоча наскільки мені відомо, інші фірми вже налаштували свої сервіси. Якщо мої запити і скарги не будуть виконані, планую писати в Службу захисту прав споживачів та інші можливі служби. В самому магазині ставлення на скаргу було жахливим, співробітники не вміють спілкуватися з клієнтами. 1 согласен
Згідно з чинним законодавством, при виявленні несправностей в роботі товару, він повинен бути переданий на гарантійне обслуговування в офіційний сервісний центр виробника. Саме тому співробітники магазина були змушені відмовити вам у заміні. Ви маєте рацію, звичайно, передати товару в сервіс можна звернувшись в магазин і отримати на час ремонту телефон з підмінного фонду, але, на жаль, у зв'язку з маштабні технічним збоєм, здійснити передачу товару в сервісний центр не було можливості, хочемо вибачитися за це. У своєму коментарі ви говорите про погане спілкуванні, такі випадки є неприпустимими і нам би дуже хотілося дізнатися про це детальніше. Напишіть, будь ласка, на нашу електронну адресу [email protected] подробиці спілкування з працівниками магазину, ми обов'язково вживемо заходів по виправленню ситуації. Заздалегідь дякуємо.
БРАКОВАНИЙ ТОВАР, ЗА ЯКИЙ НЕ ПОВЕРТАЮТЬ КОШТИ І НЕ ЗАМІНЯЮТЬ - Отзывы о COMFY
З телефону навіть не склеєні захисні плівки. Замінити товар мені відмовили, гроші повертати також відмовляються. Сказали звернутися у сервіс-центр, хоча було сказано конкретно, що ремонту не бажаю, а хочу заміни апарату. Мене поганяли по Києву, по сервіс-центрам, в якому повідомили, що це має робити сам магазин.Процедура "розборок" триває. По законодавству магазин мав забрати телефон по акту прийому-передачі на діагностику, а мені на період діагностики видани інший пристрій. Зараз прикриваються кібератакою, хоча наскільки мені відомо, інші фірми вже налаштували свої сервіси.
Якщо мої запити і скарги не будуть виконані, планую писати в Службу захисту прав споживачів та інші можливі служби.
В самому магазині ставлення на скаргу було жахливим, співробітники не вміють спілкуватися з клієнтами.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Згідно з чинним законодавством, при виявленні несправностей в роботі товару, він повинен бути переданий на гарантійне обслуговування в офіційний сервісний центр виробника. Саме тому співробітники магазина були змушені відмовити вам у заміні. Ви маєте рацію, звичайно, передати товару в сервіс можна звернувшись в магазин і отримати на час ремонту телефон з підмінного фонду, але, на жаль, у зв'язку з маштабні технічним збоєм, здійснити передачу товару в сервісний центр не було можливості, хочемо вибачитися за це. У своєму коментарі ви говорите про погане спілкуванні, такі випадки є неприпустимими і нам би дуже хотілося дізнатися про це детальніше. Напишіть, будь ласка, на нашу електронну адресу [email protected] подробиці спілкування з працівниками магазину, ми обов'язково вживемо заходів по виправленню ситуації. Заздалегідь дякуємо.