Надія Украина, Ужгород Отзыв написан 20 июня, 2017 год964 просмотра
купила я духовку Hansa в цьому ужасному магазині. Помилкою мою було те, що я не перевірила чек та не звірила модель духовки з вибитою моделю в чеку. В чеку розбилу суму на дві половину одна була за духовку, а друга за якийсь програмний продукт "навигация на 1 міс" яку я не замовляла...напено роблять вони це щоб платити менше податків! На гарячій лінії мені відразу не могли дати відповідь чому вони поділили суму, перезвонили через 5 годин з відповідю, що це акція де я виграю подарки..шо за берттт...Модель в чеку духовки Hansa BOEI68473, а по факту в мене BOEB64590016. Бардак повний в магазині!! духовка випікае не рівномірно!!!! 1 согласен
Доброго дня! Надія, Comfy Assist це наша власна програма, яку ми встановимо і активуємо в вашому смартфоні / планшеті / комп'ютері, і ви зможете першим отримувати інформацію про наші акції, розіграші, спеціальні пропозиції, отримаєте зручну навігацію по всіх наших магазинах, зможете швидко проводити замовлення товару в інтернет-магазині, відстежувати ці замовлення і змінювати їх, зможете викликати сервісну службу, заявити про поломку, отримаєте право брати участь в розіграшах призів від Комфі. Доступ до ресурсу у вас буде протягом одного місяця.
Якщо ви крім Comfy Assist купуєте у нас інші товари, то ми вам даємо знижку до 20%. Вартість всіх товарів змінюється з урахуванням вартості програми, загальна сума по чеку не змінюється.Код активації програми буде в чеку і ви його не втратите. Також, зареєструвавши код у мобільному додатку ви автоматично приймаєте участь у розіграші цінних призів.
Щодо отримання іншої моделі - це прикра помилка, яка не планувалась нами заздалегідь. Ми б з легкістю обміняли придбану вами піч, але так як вона вже була у використанні - це більше не являється можливим. Нам дуже шкода.
не рекомендую comfy. - Отзывы о COMFY
купила я духовку Hansa в цьому ужасному магазині. Помилкою мою було те, що я не перевірила чек та не звірила модель духовки з вибитою моделю в чеку. В чеку розбилу суму на дві половину одна була за духовку, а друга за якийсь програмний продукт "навигация на 1 міс" яку я не замовляла...напено роблять вони це щоб платити менше податків! На гарячій лінії мені відразу не могли дати відповідь чому вони поділили суму, перезвонили через 5 годин з відповідю, що це акція де я виграю подарки..шо за берттт...Модель в чеку духовки Hansa BOEI68473, а по факту в мене BOEB64590016. Бардак повний в магазині!!
духовка випікае не рівномірно!!!!
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Якщо ви крім Comfy Assist купуєте у нас інші товари, то ми вам даємо знижку до 20%. Вартість всіх товарів змінюється з урахуванням вартості програми, загальна сума по чеку не змінюється.Код активації програми буде в чеку і ви його не втратите. Також, зареєструвавши код у мобільному додатку ви автоматично приймаєте участь у розіграші цінних призів.
Щодо отримання іншої моделі - це прикра помилка, яка не планувалась нами заздалегідь. Ми б з легкістю обміняли придбану вами піч, але так як вона вже була у використанні - це більше не являється можливим. Нам дуже шкода.