Гость Украина, Київ Отзыв написан 15 июня, 2017 год599 просмотров
Дуже незадоволена, мережа велика і розкручена, а сервісу ніякого! Купила бойлер, мало того, що замість 2-х днів, як було домовлено, везли його тиждень і то після кількох дзвінків на гарячу лінію, заплатила за їхнє встановлення... так ще місяцяця не минуло, як бойлер чуть не впав з стіни, бо дюбелі не витримали... І це встановлювали їхні спеціалісти!!! На "гарячій лінії" сидять люди, котрі ніякого питання не можуть вирішити і мають в запасі кілька завчених фраз, на всі запитання чуєш відповідь: "чекайте Вам зателефонують" і так по кілька днів...не телефонують...
Доброго дня! Просимо пробачити нас за доставлені незручності та неприємні емоції щодо покупки! Так як у сервіс встановлення входить період гарантійного обслуговування на виконані роботи - ми з люб'язністю виконаємо повторне встановлення абсолютно безкоштовно. Ми можемо зробити висновок, що при зверненні на гарячу лінію її співробітники прийняли звернення для розглядання повторного виїзду і на цьому зона відповідальності конкретного працівника закінчується. Вам дійсно необхідно зачекати передзвону від відповідальних працівників, які допоможуть. Не турбуйтесь, вам більше нічого робити не потрібно. Прохання повідомити нам на пошту [email protected] ваші ПІБ, номер мобільного, номер звернення і ми проконтролюємо найшвидше виконання необхідних робіт. Дякуємо.
Сервіс ЖАХЛИВИЙ!!! - Отзывы о COMFY
Купила бойлер, мало того, що замість 2-х днів, як було домовлено, везли його тиждень і то після кількох дзвінків на гарячу лінію, заплатила за їхнє встановлення... так ще місяцяця не минуло, як бойлер чуть не впав з стіни, бо дюбелі не витримали... І це встановлювали їхні спеціалісти!!!
На "гарячій лінії" сидять люди, котрі ніякого питання не можуть вирішити і мають в запасі кілька завчених фраз, на всі запитання чуєш відповідь: "чекайте Вам зателефонують" і так по кілька днів...не телефонують...
отзыв
Комментарии к отзыву