Яра Украина, Дніпро́ Отзыв написан 9 февраля, 2017 год979 просмотров
Придбали телевізор через інтернет магазин "Комфі" 17.01.2017. Через 5 днів користування телевізором по екрану пішла чорна дефектна полоска. 23.01.2017 звернулась до колцентру по допомогу, вони рекомендують звертатись до сервісного центру, однак мій гарантій талон магазин не оформив. Уже не одноразово зверталась до колцентру, однак відповіді мені так і не надають,чому мені продали товар без належно оформленого гарантійного листка, а також коли нарешті вони його заповнять. При цьому телевізор я придбала у розстрочку і належним чином його проплачую. На сайті магазину скрізь зазначають що до усієї техніки вони надають гарантію.
Недостатки:
одні мінуси, оскільки товар неналежної якості, по друге гарантійний талон не заповнений, а по третє, я уже 100 раз зверталась на гарячу лінію де мене кормлять відповіддю, що завтра мені уже точно передзвонять і вирішать проблему
Доброго дня! Приносимо вам вибачення за доставлені незручності та цей неприємний випадок! Зазвичай гарантійний талон завжди комплектується та заповнюється продавцем. Можливо у вашому випадку він був загублений, тому необхідно було його відновити. Прохання не враховувати цей випадок як закономірність, він вказує лише на випадковість! Прохання вислати на пошту [email protected] номер вашого звернення, оформленого при дзвінку на гарячу лінію, і ми проконтролюємо надання швидкої відповіді вам.
незаповнили гарантійний талон - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву