Александр Украина, Полтава Отзыв написан 17 января, 2016 год1939 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Полта́ва, вул. Ковпака, 26 Спочатку (16,12,2015) продавець магазину в Полтаві, обіцяючи неперевершену якість товару від всесвітньо відомого виробника та гарантію магазину Комфі "на всі випадки життя", професійно "накрутив" у чеку сумнівних послуг та сервісів (наприклад мобільний антивірус - якого в Apple бути не може) на кілька тисяч зверх вартості телефону (я погодився - продавцям потрібно ж якось заробляти, попереду Новий рік, та і якість коштує дорого…), а потім добросовісно (зрозуміло ненавмисно) реалізував мені БРАКОВАНИЙ апарат, яким неможливо нормально користуватися. Після мого звернення з претензією, магазин (25,12) відправив телефон до ЗАГАДКОВОГО сервісного центру в Київ, де він замість 14 днів – по незрозумілій причині пробув там 22 дні (де новий апарат - в заключенні раптом став "потертим та забрудненим", зрозуміло чому...). І нарешті (15,01) я отримав ДОВГООЧІКУВАНИЙ товар, із "висококваліфікованим" заключенням "експертів": "НЕСПРАВНІСТЬ НЕ ВИЯВЛЕНО!", а на питання до адміністрації магазину: "Що робити далі, як користуватися придбаним у Вас, та непридатним до використання товаром?" - відповіді на жаль не отримав. Тепер на черзі з мого боку - звернення до інших інстанцій. Висновок: в Комфі працюють "професіонали"! Це СИСТЕМА, що працює проти покупця!. Тож якщо Вам потрібні незабутні враження, неякісний товар та зіпсований настрій - не вагайтеся, беріть кредит та завітайте до магазину що в Полтаві, в ТЦ Екватор.
Доброго дня, Олександр! Ми розуміємо ваше невдоволення. Нам дуже шкода, що покупка розчарувала вас і принесла стільки незручностей. Хочемо запевнити, всі послуги в наших магазинах купуються виключно за бажанням клієнта. Продавець-консультант може дійсно запропонувати різні послуги, наприклад, налаштування пристрою, але без вашої згоди вони не включаться до основоного рахунку. Ми не продаємо неякісну техніку, всі товари в наших магазинах сертифіковані, і на них діє офіційна гарантія виробника. Згідно з умовами цієї гарантії, у разі виникнення поломки або виявлення браку, він безкоштовно усувається авторизованим сервісним центром або видається акт на списання, якщо поломку неможливо усунути. Термін ремонту передбачений законодавством становить 14 днів, при цьому якщо в сервісному центрі немає в наявності необхідної запчастини і її доводиться очікувати, максимальний термін ремонту може становити до 45 днів, що також вказується в акті прийому-передачі техніки. Наша компанія працює згідно з чинним законодавством, а в разі виникнення спірного питання, ми завжди готові розглянути його в індивідуальному порядку. Будемо вдячні, якщо надішлете на електронну адресу [email protected] фото або скан-копію чека покупки, ваші ПІБ та контактний номер телефону. Ми передамо ваше звернення для детального розгляду компетентним співробітникам, за рішенням якого з вами обов'язково зв'яжуться.
Айфон 6s на НОВИЙ РІК! - Отзывы о COMFY
Висновок: в Комфі працюють "професіонали"! Це СИСТЕМА, що працює проти покупця!. Тож якщо Вам потрібні незабутні враження, неякісний товар та зіпсований настрій - не вагайтеся, беріть кредит та завітайте до магазину що в Полтаві, в ТЦ Екватор.
отзыв
Комментарии к отзыву