Віктор Украина, Київ Отзыв написан 7 января, 2016 год1448 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Рівне, вул. Володимира Стельмаха, 9 Знав би раніше, то подивився б відгуки, які більше половина негативні (хоча на офіційному сайті один позитив, сміх, а мій негативний відгук вперто не дають в друк). Купив собі і мамі (27 грудня) в подарунок на Новий Рік телевізор на кухню. Підключив 31 грудня, а через три години зьявилася горизонтальна червона полоска (і я к на зло не в мене, а у мами, подарунок получився). Приїхав до магазину, щоб згідно Закону Прав Споживачів (14 днів) мені обміняли його, проте.... Менеджери посміхаються тільки коли у вас гроші, а не товар на обмін )))) І тут почалося про товарний вид (хоча все в належному виді) і т. д. Я пояснював, що це дефект виробника і я його не привіз побитим чи ще якимось... Зрозумівши, що спортивши собі Новий Рік у мене не буде настрою на Різдво купив інший на Розетці, а цей здав на сервіс (сподіваюсь, що там хоча б полагодять). P. S. Шкода, що магазин таким чинном портить собі репутацію НАЗАВЖДИ!!! І не розуміє, що в пору інтернету люди скоріше обмінюються гірким досвідом.
Доброго дня, Віктор! Ми згодні, що на даному сайті багато негативних відгуків, але, як показує практика, коли покупці задоволені технікою, вони просто насолоджуються покупкою і рідко діляться своїми враженнями з іншими на форумах. В той же час, коли покупка не принесла бажаного задоволення, клієнт завжди намагається знайти вирішення ситуації через звернення до нас - в службу підтримки, в соціальні мережі або залишаючи повідомлення на подібних сайтах. На офіційному сайті нашої компанії публікуються виключно відгуки про техніку - позитивні або негативні, це не є важливим. Відгук має допомогти покупцеві обрати необхідний товар, спираючись на досвід людей, що вже придбали такий товар. Залишити відгук про нашу роботу та обслуговування клієнт завжди може в магазині або на вказаних вище ресурсах. Хочемо запевнити, наша компанія діє виключно в межах законодавства. Обмін або повернення товару протягом 14 днів, можливий, якщо він належної якості ,є в наявності фіскальний чек про придбання товару, збережені заводські пломби, захисні плівки на товарі, збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих, відсутні механічні пошкодження, товар не має слідів експлуатації. Якщо техніка працює некоректно або в процесі використання було виявлено заводський брак, обмін товару виконується на основі акту на списання, який видається сервісним центром та який підтверджує наявність дефекту, що виник по вині виробника. В сервісному центрі неполадку зможуть усунути або видадуть акт на списання, який буде підтверджувати наявність істотного недоліку, що впливає на роботу пристрою. На підставі даного акту в магазині техніку обов’язково замінять на нову. Дякуємо за Ваш відгук та сподіваємося на Ваше розуміння.
Жахіття!!! - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву