Гость Украина Отзыв написан 6 августа, 2014 год1702 просмотра
Отзыв о COMFY по адресу Біла Церква, вул. Героїв Небесної Cотні, 2А (ТРЦ "Вега") 02.08.14 у пошуках смартфону відвідала магазин "Comfy". Виявилося, що моделі, яку я вподобала, на стенді немає, можна зробити замовлення на 06.08. Продавець запевнила мене, що 06.08 о 9:00 моє замовлення (смартфон із вже наклеєною захисною плівкою за 50 грн + 99 грн за роботу, додатково - налаштування за 254 грн) буде на касі, треба лише підійти з чеком. Я прийшла о 9:40. Виявилося, що плівка не наклеєна, працівника, який мав це зробити, також немає, буде десь за півгодини. Порадили погуляти поки що, мовляв, нічого робити, людина, яка може виконати таке замовлення лише одна. Зрозумілої відповіді, чому ж це не було зроблено раніше, я так і не почула. Через 40 хвилин я повернулася, хлопець саме клеїв плівку. Виявилося, що і налаштуання він теж не встиг зробити. "У Вас вдома Wi-Fi є? Ну от підключитесь до мережі, там смартфон сам все встановить..." Чудовий сервіс, що й говорити, незрозуміло лише, за що я заплатила зайвих 254 грн. Далі - ще "веселіше". Моє замовлення поспіхом запхали у коробку, мовляв, інші покупці чекають (там ще тато із донечкою підійшов, якому теж обіцяли і "не встигли" налаштувати телевізор). Я питаю, чи є хоча б гарантія, чи повна комплектація. Ду-у-уже незадволений працівник відкрив корбку, тицьнув пальцем у "посібник користувача": "Отут. Все?!" Наче я до нього додому прийшла і вимагаю щось незрозуміле... Питаю, чи не повинна бути на гарантії печатка. Зло гупнув штамп на строрінці з гарантією, розвернувся мовчки і пішов. Такий от "європейський сервіс"... Хамство та й годі. Моє принципове рішення - більше жодних покупок у цій мережі.
Доброго дня! В першу чергу, хочемо принести вибачення за подію. Ми прекрасно розуміємо ваші емоції, таке відношення до наших покупців недопустимо. Ми зафіксуємо ваше звернення і передамо його нашим відповідальним співробітникам і керівництву магазина. Напишіть нам лист на електронну адресу [email protected] з детальним описом цього випадку, адреси магазина і якщо пам'ятаєте, імені співробітника. Зі свого боку, ми зробимо все можливе, щоб надалі уникнути даних ситуацій. Сподіваємося, у вас у вас не залишилося негативного враження про нашу компанію, оскільки ми прагнемо розвиватися і працювати над своїми помилками.
Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву