Сьогодні відвідала Comfi у м.Луцьк з метою прослухати дві моделі навушників. Хочу зауважити, що я доросла людина, а не тінейджер, левова частка покупок електроніки моєї сім'ї припадає саме на Comfi, маю і бонусну карту. Так от, вирішила придбати повнорозмірні навушники, зупинилась на Sony i Anker. Звичайно, що перед покупкою такого товару їх потрібно прослухати, потестувати звук, зручність посадки на голові і т.п. Мала можливість прослухати Sony XM6 у свого друга, але хотіла б їх порівняти із Sony XM4 та Anker q45, зробити висновки і найближчим часом купити одні з них. Для цього і прийшла в Comfi. Більшість навушників були запаковані, а "вітринних" екземплярів не було взагалі. Консультант, порадившись із кимось "старшим" ВІДМОВИЛА У РОЗПАКОВЦІ НАВУШНИКІВ для огляду і прослуховування, аргументуючи цитую "ми розпаковуємо лише тоді, якщо при відсутності браку ви будете точно їх купувати зараз" 🙄😳. Шановні працівники Comfi, ви взагалі при своєму розумі ??! Як людина може одразу купити досить недешевий товар, не порівнявши його з іншим, не обдумавши і т.п. Якщо, наприклад, якоїсь моделі немає в даному магазині, я маю право піти протестувати цей товар (щоб це не було) в іншому магазині чи замовити "на магазин" і обрати те що більше сподобалось ! Сказати, що я у шоці і гніві, це нічого не сказати ! То поставте так само телевізори чи холодильники у заводських коробках і не розпаковуйте, кажіть "можете подивитись як показує цей телевізор тільки якщо точно його будете купувати". Що це за дикість, ви вже починаєте працювати як Ябко і т.п. сумнівні контори (((( дуже розчарована таким обслуговуванням ! ((((( тепер буду при будь-якій можливості купувати у ваших конкурентів, дякую 🙃
😂😂😂 ви смартфон як купували ?? Тестували в магазині чи зразу перший попавший розпечатали з коробки і купили ? В таких магазинах ЗАВЖДИ є на вітрині екземпляр для тестування. А тут "зажали", вирішили зекономити, і як людина має купити ? Кожні навушники звучать по-різному, на голові відчуваються по-різному, їх треба слухати, а тоді купляти. Чи може по картинці на коробці і опису маю купити ?
Відмовили у розпаковці товару для огляду - Отзывы о COMFY
Шановні працівники Comfi, ви взагалі при своєму розумі ??! Як людина може одразу купити досить недешевий товар, не порівнявши його з іншим, не обдумавши і т.п. Якщо, наприклад, якоїсь моделі немає в даному магазині, я маю право піти протестувати цей товар (щоб це не було) в іншому магазині чи замовити "на магазин" і обрати те що більше сподобалось ! Сказати, що я у шоці і гніві, це нічого не сказати ! То поставте так само телевізори чи холодильники у заводських коробках і не розпаковуйте, кажіть "можете подивитись як показує цей телевізор тільки якщо точно його будете купувати". Що це за дикість, ви вже починаєте працювати як Ябко і т.п. сумнівні контори (((( дуже розчарована таким обслуговуванням ! ((((( тепер буду при будь-якій можливості купувати у ваших конкурентів, дякую 🙃
отзыв
Комментарии к отзыву
як я про це дізнався в коробці лежала накладна, і не вистачало Аудіо кабелю в комлекті,
а також браком не працювало фм радіо.
Я вам більше скажу ті о*уївші щей требують предоплату, щоб просто замовити і оглянути цей непотріб Вітрину чи уцінку;)))
Скотились до О