Comfy , це просто дно - Отзывы о COMFY

COMFY
Отзыв написан суббота, 11 октября 9 просмотров
Хочу поділитися своїм вкрай неприємним досвідом покупки.
09.10.25 о 22:10 я COMFY - Comfy , це просто дно COMFY - Comfy , це просто дно ення на кухонний комбайн і слайсер із повною оплатою онлайн. На сайті було чітко зазначено: доставка кур’єром Нової пошти, доплата 458 грн, прибуття 10.10.25. Саме через швидку доставку я погодилася переплатити, адже це був подарунок на день народження подруги.

Вранці 10.10 я зателефонувала уточнити статус замовлення — мені повідомили, що доставка буде лише завтра. Попросила скасувати кур’єра та забрати товар у магазині, пояснила, що мені потрібно саме сьогодні. Менеджер запропонував скасувати замовлення та оформити нове, але при цьому потрібно було знову оплатити, хоча кошти за перше замовлення ще не повернули.

Спочатку сказали, що повернення буде протягом 2 годин, потім — що 3–5 днів, а потім запевнили, що якщо я поїду в магазин і скажу про скасування, то гроші повернуть протягом 2 годин. Я поїхала, витратила свій час, а в магазині відповіли, що нічого зробити не можуть і не розуміють, хто мене взагалі туди відправив. Розмова з менеджером, який це порадив, у мене записана.

Після виходу з магазину я зателефонувала знову на гарячу лінію, і там вже була зовсім інша інформація: навіщо мене відправили в магазин — невідомо, а тепер потрібно написати заяву-скаргу на повернення коштів із поясненням, чому я відмовляюся від товару. Менеджер допомогла скласти звернення та сказала чекати дзвінка.

Ввечері 10.10, близько 20:15, я побачила у своєму додатку накладну, що мій скасований замовлення відправлено на Нову пошту! Знову телефоную — кажуть, що уточнять. Потім повідомили, що замовлення цей сама менеджер скасував ізапропонував знову оплатити, щоб оформити покупку заново і вже купити в магазині. Я пояснила дуже емоційно, що кошти за перше замовлення ще не повернули. Тоді менеджер сказав, що перевірить, чи можна оплату старого замовлення “перенести” на нове. Попросив зачекати 2 хвилини — я чекала з 20:30 до 21:00, після чого зв’язок обірвався, бо в них закінчився робочий день. Тобол менеджер просто тягнув час

У підсумку:
• день втрачено;
• подарунок не куплено;
• гроші зависли;
• повна відсутність відповідальності.

Вкрай розчарована сервісом Comfy.
Жодної координації між менеджерами, постійно різна інформація, клієнтів відправляють куди попало, а потім роблять вигляд, що нічого не знають.

Достоинства:
  1. Зручний сайт
Недостатки:
  1. Мінуси:
  2. • Повна відсутність координації між менеджерами;
  3. • Суперечлива інформація — кожен говорить своє;
  4. • Даремно витрачений час і нерви;
  5. • Гроші зависли після скасування замовлення;
  6. • Байдужість до клієнта.
  7. Висновок: сервіс Comfy залишив вкрай негативне враження. Ніхто не несе відповідальності, клієнта просто «футболять».




Комментарии к отзыву

На данный момент, никто не прокомментировал отзыв автора


COMFY
Все отзывы

1.7 5
7003 отзыва / 1246283 просмотра
COMFY
Comfy – супермаркеты и интернет-магазин бытовой техники и электроники. Сеть магазинов бытовой техники и электроники в Киеве и Украине

Супермаркеты электроники
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.3
21 отзыв
Фокстрот
Фокстрот

Рейтинг: 1.4
5127 отзывов
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.2
972 отзыва
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.3
130 отзывов
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
161 отзыв
Eldorado.ua
Eldorado.ua

Рейтинг: 1.7
4735 отзывов
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO

Рейтинг: 5
25 отзывов
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 отзывов
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 отзывов
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 отзыва