Юля Отзыв написан суббота, 27 сентября5 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Львів, вулиця Під Дубом, 7Б Купували колонку 2тиж тому JBL PartyBox Encore Essential 2 Black (JBLPBENCOREESS2EP) Головна умова була , щоб грала музика від флешки, так як звичайного входу usb не було, а лише usb c, нас запевнили, що потрібно лише купити флешку usb c, і музика без проблем гратиме, ми повірили і купили колонку,як потім вияснилось з цієї колонки музика з флешки не грає ніяк! Повне розчарування,продавець мало того ,що консультував нас з чатом jpt,так міг хочаб правильно взнати перш ніж говорити нам!Повертати колонку не будемо,будемо виходити з того що є, але, дуже обідно ,що так підставили нас! Мінус продавцю великий !!На наступний раз « на слово» не будемо вірити.
Ми розуміємо, наскільки важливо отримати точну та коректну консультацію перед придбанням техніки, і прикро чути, що цього разу наш сервіс не виправдав ваших очікувань.
Ми хочемо детально перевірити цю ситуацію та провести додаткову роботу з командою магазину.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected], вказавши:
Розчаровані продавцем консультантом( - Отзывы о COMFY
Головна умова була , щоб грала музика від флешки, так як звичайного входу usb не було, а лише usb c, нас запевнили, що потрібно лише купити флешку usb c, і музика без проблем гратиме, ми повірили і купили колонку,як потім вияснилось з цієї колонки музика з флешки не грає ніяк! Повне розчарування,продавець мало того ,що консультував нас з чатом jpt,так міг хочаб правильно взнати перш ніж говорити нам!Повертати колонку не будемо,будемо виходити з того що є, але, дуже обідно ,що так підставили нас! Мінус продавцю великий !!На наступний раз « на слово» не будемо вірити.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо, що поділилися відгуком!
Ми розуміємо, наскільки важливо отримати точну та коректну консультацію перед придбанням техніки, і прикро чути, що цього разу наш сервіс не виправдав ваших очікувань.
Ми хочемо детально перевірити цю ситуацію та провести додаткову роботу з командою магазину.
Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected], вказавши:
-фото або номер фіскального чека,
-дату покупки,
-адресу магазину, де відбувалась консультація.
Ця інформація допоможе нам розібратися.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан