Гость Отзыв написан 1 августа, 2025 год2 просмотра
Придбала зубну щітку філіпс ультразвукову. Через пів року роботи- поламалась, її забрали ремонтувати, місяць ремонтували, я забрала, вона гудить, як трактор і зовсім не чистить зуби, як має ( порівнювала з іншою такою ж щіткою). На вимогу обміняти зубну щітку, так як комфі мені продав мені неякісний товар, сказали- тільки через сервіс центр. Пообіцяли посприяти. Але знову- ремонтують. Знову я буду місяць без зубної щітки. І сумніваюсь, що якісно відремонтують… Теж сказали- напишіть в юридичний відділ…Більше жодної купівлі в комфі. Вони навідкривали нових магазинів, але схоже за якістю вже не слідкують 2 согласны
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
Згода є на більш тривалий час на безоплатне усунення ?
Дуже прикро, що техніка не виправдала очікувань. Усі товари з гарантією підлягають безкоштовному ремонту або заміні — це залежить від висновку сервісного центру.
Обов’язково дочекайтесь результатів діагностики. Якщо після повторного ремонту ситуація знову не вирішиться — напишіть нам на [email protected]. Якщо знадобиться допомога з юридичним зверненням — ми підкажемо, як його оформити 📩
Жахливий магазин і сервіс - Отзывы о COMFY
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про захист прав споживачів
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
Згода є на більш тривалий час на безоплатне усунення ?
Дуже прикро, що техніка не виправдала очікувань. Усі товари з гарантією підлягають безкоштовному ремонту або заміні — це залежить від висновку сервісного центру.
Обов’язково дочекайтесь результатів діагностики. Якщо після повторного ремонту ситуація знову не вирішиться — напишіть нам на [email protected]. Якщо знадобиться допомога з юридичним зверненням — ми підкажемо, як його оформити 📩
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна