Наталія Отзыв написан 31 июля, 2025 год5 просмотров
УВАГА! "comfi" Придбала в цьому магазині (м. Чернігів ТРЦ "Голівуд") Phone 16 Pro Max, через місяць користування цим пристроєм він зламався( вийшли з ладу всі камери, ліхтарик, вібровідклик, face-id, після оновлення вимикається та сам перезаваниажується). У моєму письмовому зверненні, в якому я вимагаю повернути мені кошти за проданий мені неякісний товар, відмовлено (пропонувалось зробити ремонт, від якого я відмовилась). Нагадаю, що вартість телефону 65 788 грн.Чому я маю ремонтувати новий телефон за такі кошти? Згідно ЗУ " Про захист прав сподивачів", я маю право вимагати повернення мені коштів за проданий мені товар незалежної якості. Телефон був відправлений до сервісного центру для повної діагностики, але заключення прийшло з записом скарг з моїх слів ( тобто діагностика не була проведена належним чином або не проведена зовсім). Гаряча лінія підтримки споживачів, де я також залишала звернення, надала відповідь, що питання повинно бути вирішено з магазином, де був придбаний товар. Наразі мною було написано ще одне звернення до генерального директора ТОВ "Комфі Трейд" Хижняку І. В. з надією вирішення цього питання. Подальший розвиток справи опублікую, надам посилання на соціальні мережі, де детально розкажу хід даної справи. Будьте уважні під час купівлі товару в мережі комфі. В моєму випадку такі поломки в новому айфоні не припустимі ( можливий фальсифікат)!
Дуже прикро, що ви зіштовхнулись із несправністю смартфона вже на початку його використання. Готові пояснити, як подібні ситуації вирішуються відповідно до чинного законодавства.
Згідно із ЗУ «Про захист прав споживачів», повернення або обмін техніки належної якості можливе лише за таких умов:
– товар не був у використанні;
– збережено товарний вигляд, упаковку, ярлики та пломби;
– наявний розрахунковий документ (чек).
Якщо ж техніка має ознаки дефекту або несправності — діють гарантійні умови. Повернення або обмін можливі лише після висновку авторизованого сервісного центру. Саме він визначає, чи підлягає товар ремонту, заміні або поверненню коштів.
Зі свого боку ми надали сертифікати якості товару. А щодо вашого письмового звернення — відповідь буде надана в установлені строки.
Якщо матимете додаткові питання — будь ласка, звертайтесь, ми відкриті до діалогу.
Між тим, як повинно вирішуватися згідно чинного законодавства та тим, як я розумію, у вирішується питання в комфі - велика різниця 😤. Я вам по своєму кейсу беззаперечно довів вашу вину по (ст. 51. КУПап Дрібне викрадення чужого майна - Дрібне викрадення чужого майна шляхом крадіжки, шахрайства, привласнення чи розтрати, якщо вартість такого майна на момент вчинення правопорушення не перевищує 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян), А ви дурня включаєте, керуючись хворою фантазією. Вам кажуть що це білий колір, ви стверджуєте чорний і продовжуєте свавілля. Взагалі невідомо, чим ви керуєтесь, приймаючи такі рішення. Совісті у вас немає від слова "взагалі".
Вітаю. Через півтора місяця задовольнили мою вимогу, але питання вирішено не завдяки рішенню юридичного відділу, який продовжив "гнути" свою ганебну лінію. Лише завдяки незалежному розслідуванню однієї дівчини (працівник із вирішення спорів), яка спочатку те ж зайняла позицію - ніби мені надали послугу, тому грошей не повернуть. Але потім ця дівчина зацікавилась моєю ситуацією більш детально та паралельно розбиралась, дійшло навіть до камер спостереження. Потім визнали вину свого співробітника, можливо навіть його звільнили. Моя справа була досить простою з точки зору логічного розмірковування, але юристи до кінця заперечували реальні факти. Цікаво те, що саме у юристів не було жодного бажання реально розібратись в ситуації, їх єдина неправомірна відповідь (як згодом стало зрозуміло) є ОСТАТОЧНОЮ, тобто подальша комунікація призвела до того, що вони послались на статтю 16 ЗУ "Про звернення громадян" та наголосили, що моє звернення було розглянуто по суті, тому вони більше відповідати не будуть. Таким чином, позиція юридичного відділу Comfy, полягає лише в єдиній відповіді (яка надаєтся на їх погляд правомірно), а в подальшому, будь-які уточнення, доповнення або навіть заперечення, будуть залишені без розгляду. Такий підхід нагадує роботу державних органів влади, які взагалі не зацікавлені в розгляді будь-яких звернень. До речі, я звертався в Держспоживслужбу зі скаргою, ви думаєте, що вони на даний момент можуть допомогти ? Ні, не можуть, бо "мудрі" чиновники Каб.міну заборонили здійснювати позапланові виїзді перевірки. Отже, споживач, залишається сам на сам зі своєю проблемою.
Разом з тим Комфі, повернуло гроші, та нарахували в такому ж розмірі бонусні бали.
УВАГА!!!!! - Отзывы о COMFY
Згідно ЗУ " Про захист прав сподивачів", я маю право вимагати повернення мені коштів за проданий мені товар незалежної якості.
Телефон був відправлений до сервісного центру для повної діагностики, але заключення прийшло з записом скарг з моїх слів ( тобто діагностика не була проведена належним чином або не проведена зовсім).
Гаряча лінія підтримки споживачів, де я також залишала звернення, надала відповідь, що питання повинно бути вирішено з магазином, де був придбаний товар. Наразі мною було написано ще одне звернення до генерального директора ТОВ "Комфі Трейд"
Хижняку І. В. з надією вирішення цього питання.
Подальший розвиток справи опублікую, надам посилання на соціальні мережі, де детально розкажу хід даної справи.
Будьте уважні під час купівлі товару в мережі комфі. В моєму випадку такі поломки в новому айфоні не припустимі ( можливий фальсифікат)!
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже прикро, що ви зіштовхнулись із несправністю смартфона вже на початку його використання. Готові пояснити, як подібні ситуації вирішуються відповідно до чинного законодавства.
Згідно із ЗУ «Про захист прав споживачів», повернення або обмін техніки належної якості можливе лише за таких умов:
– товар не був у використанні;
– збережено товарний вигляд, упаковку, ярлики та пломби;
– наявний розрахунковий документ (чек).
Якщо ж техніка має ознаки дефекту або несправності — діють гарантійні умови. Повернення або обмін можливі лише після висновку авторизованого сервісного центру. Саме він визначає, чи підлягає товар ремонту, заміні або поверненню коштів.
Зі свого боку ми надали сертифікати якості товару. А щодо вашого письмового звернення — відповідь буде надана в установлені строки.
Якщо матимете додаткові питання — будь ласка, звертайтесь, ми відкриті до діалогу.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Разом з тим Комфі, повернуло гроші, та нарахували в такому ж розмірі бонусні бали.