Придбали 2 кондиціонери з послугою встановлення. Придбали 15.07 ввечері, доставку пообіцяли на 17.07 та 18.07 встановлення. 17.07 зранку зателефонували підрядники які повинні були встановити кондиціонер але ж товар ще не було доставлено, на що вони попросили пришвидшити доставку. Товар було доставлено через 2 години після їх дзвінка але вони за цей час вже кудись поділись списавши все на те, що в них зламалось авто. 18.07 зранку монтажники приїхали й сказали, що вони не можуть встановити кондиціонери, попросили додатково доплатити ще 50% вартості послуги встановлення яка і без того складала 7500 грн. за один кондиціонер але потім навіть зі згодою вони відмовились ставити кондиціонер. Комфі повідомив нам що кондиціонер не буде встановлено і щоб ми приїхали й повернули кошти. Кондиціонери якщо ми бажаємо повернути то повинні доставити до магазину власними силами й власним коштом.
Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією 😢
Щоб ми могли детально перевірити умови вашого замовлення і надати коректну відповідь щодо доставки, встановлення й процедури повернення, просимо надіслати ваш номер замовлення або телефон на [email protected]. Темою листа зробіть "Відгук №2217642". Обов’язково зв’яжемося з вами для вирішення питання 🙌🏻💚
Придбав кондиціонер з послугою встановлення - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією 😢
Щоб ми могли детально перевірити умови вашого замовлення і надати коректну відповідь щодо доставки, встановлення й процедури повернення, просимо надіслати ваш номер замовлення або телефон на [email protected]. Темою листа зробіть "Відгук №2217642". Обов’язково зв’яжемося з вами для вирішення питання 🙌🏻💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна