Придбав у Комфі пральну машину,і на свою біду купив у них сервіс підключення (самий дешевий у них коштує1800 гривень). Замовив через інтернет .привезли все як було домовлено: вартість "пралки" та так званий" сертифікат "на установку і підключення ,оплатив кур'єрам однією сумою. І тут почались пригоди Коли замовляв товар то на гарячій лінії цього Комфі ,всі в один голос казали : якщо підключення по місту, то безкоштовне ,за місто доплата за виїзд працівника сервісу від 27 до 42 грн .за кілометр починаючи від межі міста.На що ми звісно погодились, живу 4 км за містом особливого вибору не було.Телефонує сьогодні працівник сервісного центру і заявляє абсолютно протилежне що мені стверджували при оформленні покупки -"хотя до вас и 4 ре километра но мы считаем километраж от своего офиса а он находится в центре города и вы должны оплатить за 10 км ,иначе я не поеду".Отакий от "розводняк з цим підключенням від Комфі.Значить приїхав працівник сервісу,підключив на старе місце стіралку ні одного розходніка не витратив ( роботи зайняло 10 хв) взяв 1800 грн+420 грн .Заявив що гарантія на його роботу складає 3 місяці. Хоча в контакт центрі сказали що один рік.Акт виконаних робіт не склав,мабуть не знає що це таке.Висновок - нікому не раджу купляти цей сервіс підключення від Комфі.Мало того що дико дорогий.Ніде не прописано що в цей пакет підключення входить(все зі слів).На кожному кроці стараються надурити.( терміни гарантії ,підрахунок кілометражу до місця встановлення і.д.)Нікому не раджу сервіс підключення від Комфі.
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка виникла під час замовлення послуги встановлення. Для з’ясування обставин просимо надіслати номер замовлення або контактний номер телефону, вказаний під час оформлення, на [email protected]. Оскільки послугу виконує підрядна організація, нам важливо перевірити умови її надання та вжити відповідних заходів.
Підключення схоже на шахрайську схему - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка виникла під час замовлення послуги встановлення. Для з’ясування обставин просимо надіслати номер замовлення або контактний номер телефону, вказаний під час оформлення, на [email protected]. Оскільки послугу виконує підрядна організація, нам важливо перевірити умови її надання та вжити відповідних заходів.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна