Купила вирівнювач волосся Dyson Airstrait HT01 Prussian Blue/Rich Copper (408215-01), Замовлення Nº33825846 Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек Не сподобалося: повернення товару 14 квітня 2025 року я,придбала в магазині Comfy товар — вирівнювач волосся Dyson Airstrait HT01 Prussian Blue/Rich Copper (408215-01), що підтверджується фіскальним чеком. Під час огляду товару в магазині видимих дефектів не було помітно!Потертість біля фільтра, яка присутня на фільтрі пристрою, в умовах освітлення магазину була непомітною. Однак уже вдома, в день покупки, під час зйомки розпакування (я є блогером, і маю відео, що підтверджує цю обставину), я виявила механічне пошкодження — потертість на фільтрі виробу. Також хочу зазначити, що під час видачі товару в магазині транспортна коробка була вже відкрита. Одразу звернулась на гарячу лінію і оператор по телефону запевняв мене що я не маю право повернути товар!Хоча по закону я отримала товар під виглядом нового вживаний або з вітрини і маю повне право на уцінку товару або заміну чи повернення коштів.Comfy по телефону сказали чекати, але пройшло 20 днів і ніхто навіть не телефонував!Я сама зателефонувала знову і вони почали мене знову вводити в оману ,що я не маю право на повернення після чого почали пропонувати мені бонуси за дефект,я відмовилась тому ,що бонуси не являються грошовим еквівалентом і повернення (уцінка товару) може бути тільки в грошовому еквіваленті!!Написала лист юридичний з своїм правозахисником і комфі мені відмовили що в мене немає доказів і я звернулась тільки через 22 дня після покупки але це не правда і в нас є всі докази тому я працюю блогером і завжди все знімаю і фільмую.Написали ще раз офіційний лист з усіма доказами що я купила Dyson уже з дефектом ! Дотепер мені відповідь так і не надійшла. Відношення до своїх клієнтів жахливе Не рекомендую купувати товари в магазині Comfy!тому що вони доказують, що товар продають новий ,але новий товар не може буди з дефектами! Якщо Comfy не вирішить питання готуємо позов до суду.
Дякуємо, що поділилися своєю історією. Нам прикро, що ця покупка не принесла очікуваної радості. Водночас хочемо пояснити, що правила повернення єдині для всіх: товар має бути не у використанні та без слідів пошкоджень. Саме тому важливо уважно оглядати пристрій при отриманні в магазині — після передачі товару ми вже не можемо знати, що з ним відбувалося.
Ваше звернення було перевірено — з боку магазину порушень не виявлено, тому підстав для повернення або обміну оригінального товару наразі немає. Однак ваше письмове звернення вже отримано — будь ласка, очікуйте офіційну відповідь від юридичного департаменту.
Продають товар з дефектом - Отзывы о COMFY
Prussian Blue/Rich Copper (408215-01), Замовлення
Nº33825846
Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати, фіскальний чек
Не сподобалося: повернення товару
14 квітня 2025 року я,придбала в магазині Comfy товар — вирівнювач волосся Dyson Airstrait HT01
Prussian Blue/Rich Copper (408215-01), що
підтверджується фіскальним чеком.
Під час огляду товару в магазині видимих дефектів не було помітно!Потертість біля фільтра, яка присутня на фільтрі пристрою, в умовах освітлення магазину була непомітною. Однак уже вдома, в день покупки, під час зйомки розпакування (я є блогером, і маю відео, що підтверджує цю обставину), я виявила механічне пошкодження — потертість на фільтрі виробу. Також хочу зазначити, що під час видачі товару в магазині транспортна коробка була вже відкрита. Одразу звернулась на гарячу лінію і
оператор по телефону запевняв мене що я не маю право повернути товар!Хоча по закону я отримала
товар під виглядом нового вживаний або з вітрини і маю повне право на уцінку товару або заміну чи повернення коштів.Comfy по телефону сказали чекати, але пройшло 20 днів і ніхто навіть не телефонував!Я сама зателефонувала знову і вони
почали мене знову вводити в оману ,що я не маю
право на повернення після чого почали пропонувати мені бонуси за дефект,я відмовилась тому ,що бонуси не являються грошовим еквівалентом і повернення (уцінка товару) може бути тільки в грошовому еквіваленті!!Написала лист юридичний з своїм правозахисником і комфі мені відмовили що в мене немає доказів і я звернулась тільки через 22 дня після покупки але це не правда і в нас є всі докази тому я працюю блогером і завжди все знімаю і фільмую.Написали ще раз офіційний лист з усіма
доказами що я купила Dyson уже з дефектом !
Дотепер мені відповідь так і не надійшла. Відношення до своїх клієнтів жахливе Не рекомендую купувати товари в магазині Comfy!тому що вони доказують, що
товар продають новий ,але новий товар не може буди
з дефектами! Якщо Comfy не вирішить питання готуємо позов до суду.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо, що поділилися своєю історією. Нам прикро, що ця покупка не принесла очікуваної радості. Водночас хочемо пояснити, що правила повернення єдині для всіх: товар має бути не у використанні та без слідів пошкоджень. Саме тому важливо уважно оглядати пристрій при отриманні в магазині — після передачі товару ми вже не можемо знати, що з ним відбувалося.
Ваше звернення було перевірено — з боку магазину порушень не виявлено, тому підстав для повернення або обміну оригінального товару наразі немає. Однак ваше письмове звернення вже отримано — будь ласка, очікуйте офіційну відповідь від юридичного департаменту.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна