Гость Отзыв написан 19 марта, 2025 год23 просмотра
Замовлення № 84062839 від 24.01.2025 В магазині не було, змусили чекати тиждень щоб нарешті продати бракований телефон. Постійне дуже слабке світіння світлодіода навіть коли телефон повністью вимкений. Побачити можна тількі у повній темноті, тому не відразу помітили та вже і після терміну 14 днів. Звернулись до СЦ, - бракована плата, заводський брак. І такий телефон не міг надійти до продажу тому що не проойшов би тестування для реалізації, брак явний і той хто його постачав в магазин - 100% про це був в курсі. Магазин відмовився приймати як брак та цей відгук у себе на сайті не публікує. Будемо ремонтувати и користуватись ремонтованим телефоном без жодного задоволення. При тому що не одну сотню тисяч гривень потратив у цьому магазині - не рекомедую товар і Comfy як продавця. 1) Товар бракований і про це відомо було постачальнику 2) Не публікють відгук 3) Не визнають провину свою як продавця якій продає бракований товар
Ми шкодуємо, що ви зіткнулися з такою ситуацією. На жаль, виробничий брак інколи трапляється, і жоден магазин не може на 100% передбачити такі випадки, адже перевірка кожного пристрою перед продажем без порушення його цілісності неможлива. Однак всі товари мають офіційну гарантію виробника, що дозволяє безкоштовно звернутися до авторизованого сервісного центру в разі виявлення дефектів протягом гарантійного періоду.
Щодо світлодіода — деякі електронні компоненти можуть мати залишкове світіння, і тільки авторизований сервісний центр може точно визначити, чи це особливість пристрою, чи заводський дефект. Якщо у вас є висновок сервісу, можете надіслати його нам на [email protected] – ми ще раз перевіримо цю ситуацію.
Стосовно відгуків на сайті — всі вони проходять модерацію відповідно до встановлених правил. Якщо ваш відгук не був опублікований, це могло статися через невідповідність цим критеріям.
Свідомо реалізують бракований товар - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Comfi - респект.
Ми шкодуємо, що ви зіткнулися з такою ситуацією. На жаль, виробничий брак інколи трапляється, і жоден магазин не може на 100% передбачити такі випадки, адже перевірка кожного пристрою перед продажем без порушення його цілісності неможлива. Однак всі товари мають офіційну гарантію виробника, що дозволяє безкоштовно звернутися до авторизованого сервісного центру в разі виявлення дефектів протягом гарантійного періоду.
Щодо світлодіода — деякі електронні компоненти можуть мати залишкове світіння, і тільки авторизований сервісний центр може точно визначити, чи це особливість пристрою, чи заводський дефект. Якщо у вас є висновок сервісу, можете надіслати його нам на [email protected] – ми ще раз перевіримо цю ситуацію.
Стосовно відгуків на сайті — всі вони проходять модерацію відповідно до встановлених правил. Якщо ваш відгук не був опублікований, це могло статися через невідповідність цим критеріям.
Якщо можемо допомогти ще чимось – дайте знати! Ми завжди поруч: https://faq.comfy.ua/contact-us/
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна