Юлія Отзыв написан 18 января, 2025 год14 просмотров
Купила дитині на новий рік у 2023 році айфон і до нього запропонували гарантію на єкран за 3000 грн, прийшла в цьому році повернути гроші на бонусний рахунок так як послугою не скористались, через кілька днів і купу дзвінків на горячу лінію повернули на бонусний рахунок 500 грн і зʼясувалось що решта це налаштування телефону від якого ми відмовились і налаштовували самі та передплата за світ тв на рік, якого так само я не брала, але за це все я сплатила, комфі шахраї, додали до чеку послуги які на надали. Пишу заяву в прокуратуру та у прав споживачів 1 согласен
Юліє, дякуємо за ваш відгук. Ми розуміємо ваше занепокоєння та хочемо пояснити деталі наданої послуги. "Підтримка iPhone/iPad All Inclusive" включає налаштування техніки, установку необхідних додатків, необмежену підтримку в магазинах Comfy, "Смарт Захист" (ремонт екрана і задньої поверхні на 12 місяців) та підписку Sweet TV на 12 місяців. Згідно з умовами, повертається тільки вартість "Смарт Захисту", якщо ним не скористалися. Про це мали б проінформувати у магазині на момент здійснення покупки.
Щодо інших позицій у чеку, ми готові перевірити та прокоментувати ситуацію. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], зазначивши номер телефону, фото чека та опис ситуації. Тему листа зробіть "Відгук otzyv_ua №2134343" 📩
Додають в чек послуги які на надали - Отзывы о COMFY
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Юліє, дякуємо за ваш відгук. Ми розуміємо ваше занепокоєння та хочемо пояснити деталі наданої послуги. "Підтримка iPhone/iPad All Inclusive" включає налаштування техніки, установку необхідних додатків, необмежену підтримку в магазинах Comfy, "Смарт Захист" (ремонт екрана і задньої поверхні на 12 місяців) та підписку Sweet TV на 12 місяців. Згідно з умовами, повертається тільки вартість "Смарт Захисту", якщо ним не скористалися. Про це мали б проінформувати у магазині на момент здійснення покупки.
Щодо інших позицій у чеку, ми готові перевірити та прокоментувати ситуацію. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], зазначивши номер телефону, фото чека та опис ситуації. Тему листа зробіть "Відгук otzyv_ua №2134343" 📩
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна