Павло Отзыв написан 26 декабря, 2024 год9 просмотров
Вчора у вечері робив замовленя (подарунок для малечі), під час замовлення з вини Comfy не змін обрати бажаний спосіб оплати за товар (оплата відразу на сайті), відклав купівлю на ранок. З ранку телефоную на горячу лінію, кажу, що вчора не було можливості зробити оплату під час замолення, оператор мені повідомив, що все виплавили і можливіть обрати іншій спосіб оплати вже можливий, але яке моє було здивування, що ціна на обраний товар вже була інша. Знов зателефонувавши і повідомивши про зміну ціну і на прохання якось зробити можливіть придбати товар за ціною вчорашнього дня, мені відмовили. Відповідно сервіс жахливий, бо за посилки Comfy повинен платити клієнт грошима(
Дякуємо за ваш відгук. Нам справді прикро, що ви зіткнулися з незручностями під час оформлення замовлення. Щодо зміни ціни – на жаль, якщо на момент підтвердження ціна була оновлена через нову партію, ми не можемо змінити вартість на стару. Водночас, якщо у майбутньому виникають схожі ситуації, будь ласка, одразу звертайтеся в чат або до служби підтримки: faq.comfy.ua/contact-us. Ми завжди готові допомогти та знайти оптимальне рішення для вас!
Все як завжди в нашій країні - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук. Нам справді прикро, що ви зіткнулися з незручностями під час оформлення замовлення. Щодо зміни ціни – на жаль, якщо на момент підтвердження ціна була оновлена через нову партію, ми не можемо змінити вартість на стару. Водночас, якщо у майбутньому виникають схожі ситуації, будь ласка, одразу звертайтеся в чат або до служби підтримки: faq.comfy.ua/contact-us. Ми завжди готові допомогти та знайти оптимальне рішення для вас!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна