Гость Отзыв написан 15 декабря, 2024 год7 просмотров
Хочу подякувати Комфі за їх працю і налаштованість вирішити питання. Особлива окрема Подяка Ірині з Відділу клієнтського сервісу Комфі ❤️ за проведену роботу. Яка вникла в ситуацію і допомогла вирішити питання з приводу обміну Samsung Galaxy S24 + 12/512 . 04.11.2024р. придбала в Комфі вулиця Набережна Заводська, 97Д, Дніпро вказаний вище смартфон і на 15 день виявилось, що дві камери з трьох просто не працюють! Сервісний центр Samsung згідно Акту виконаних робіт підтвердив що це заводський брак зробив заміну 2 камер і відмовив робити заміну бракованого смартфону з коментарем що розглядають заміну після 5-6 поломок на рік. Я була від ситуації просто в шоці т я цей смартфон був бажаним подарунком для доньки. Але добре що є підтримка Комфі і Ірина чуйна дівчина з бажанням вирішити і розібратись в ситуації. Після без результатних перемовин з Samsung з приводу заміни заводського браку- підтримка Комфі за рахунок Комфі 14.12.2024р. провели заміну БРАКОВАНОГО смартфону Samsung Galaxy S24 + 12/512 на НОВИЙ за свій рахунок! За що їм велике ДЯКУЮ ❤️ Дякую за розуміння і підтримку своїх клієнтів🙏 Сервіс Комфі як завжди на висоті!!! Дякую Дмитру за клієнтоорієнтованість, терпіння , професіоналізм в консультуванні, налаштуванні першого і потім вже другого смартфону. Бажаю Комфі вдячних клієнтів і високих продаж ❤️
Ми надзвичайно раді, що завдяки спільним зусиллям вдалося вирішити ситуацію та замінити смартфон на новий. Особлива подяка нашим колегам, які проявили професіоналізм і турботу, допомагаючи вам у цьому процесі 💪
Бажаємо вам і вашій доньці задоволення від нового смартфона, а також багато щасливих моментів! 🎁 До нових зустрічей у COMFY! 💚🧡
Найкращій сервіс Комфі! - Отзывы о COMFY
Особлива окрема Подяка Ірині з Відділу клієнтського сервісу Комфі ❤️ за проведену роботу. Яка вникла в ситуацію і допомогла вирішити питання з приводу обміну Samsung Galaxy S24 + 12/512 .
04.11.2024р. придбала в Комфі вулиця Набережна Заводська, 97Д, Дніпро вказаний вище смартфон і на 15 день виявилось, що дві камери з трьох просто не працюють!
Сервісний центр Samsung згідно Акту виконаних робіт підтвердив що це заводський брак зробив заміну 2 камер і відмовив робити заміну бракованого смартфону з коментарем що розглядають заміну після 5-6 поломок на рік.
Я була від ситуації просто в шоці т я цей смартфон був бажаним подарунком для доньки.
Але добре що є підтримка Комфі і Ірина чуйна дівчина з бажанням вирішити і розібратись в ситуації. Після без результатних перемовин з Samsung з приводу заміни заводського браку- підтримка Комфі за рахунок Комфі 14.12.2024р. провели заміну БРАКОВАНОГО смартфону Samsung Galaxy S24 + 12/512 на НОВИЙ за свій рахунок!
За що їм велике ДЯКУЮ ❤️
Дякую за розуміння і підтримку своїх клієнтів🙏
Сервіс Комфі як завжди на висоті!!!
Дякую Дмитру за клієнтоорієнтованість, терпіння , професіоналізм в консультуванні, налаштуванні першого і потім вже другого смартфону.
Бажаю Комфі вдячних клієнтів і високих продаж ❤️
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш щирий і емоційний відгук! ❤️
Ми надзвичайно раді, що завдяки спільним зусиллям вдалося вирішити ситуацію та замінити смартфон на новий. Особлива подяка нашим колегам, які проявили професіоналізм і турботу, допомагаючи вам у цьому процесі 💪
Бажаємо вам і вашій доньці задоволення від нового смартфона, а також багато щасливих моментів! 🎁 До нових зустрічей у COMFY! 💚🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна