Гость Отзыв написан 29 ноября, 2024 год23 просмотра
Добрий день! 30 серпня 2024 року я купила в Комфі телефон Motorola G 72 8/256 Gb Meteorite Grey. Десь на 10 день користування телефон почав автоматично хаотично перезавантажуватися і дуже сильно перегріватися. Нічого, щоб могло це спровокувати, не траплялося. Так тривало й наступного дня. 12 вересня я поїхала в магазин, де його купувала, щоб його поміняти або повернути гроші, адже телефон не працював належним чином і ще була чинна 14-деннна гарантія з дня його придбання. Менеджер сказав, що спершу треба провести діагностику, щоб з’ясувати, чому телефон так працює. Він припустив, що очевидно проблема в програмному забезпеченні, телефон потрібно перепрошити і що зазвичай це займає три дні. Сказав, що для діагностики телефон передадуть в сервісний центр і для цього потрібно заповнити акт прийому-передачі товару. Я заповнила акт. В акті, щоправда, й слова не було про діагностику, писалося про передачу товару в ремонт. Я запитала, чому документ саме такий і мені відповіли, що це єдиний документ, який заповнюють, коли приймають товар на діагностику. Про результати діаностики телефону обіцяли повідомити. Я чекала, чекала, чекала. Минуло три тижні. Ніхто ні про що мене не повідомляв. Зателефонувала на гарячу лінію і з’ясувала, що телефон має виробничий брак і потребує заміни плати. Сервісний центр прийняв рішення ремонтувати телефон і вже замовив необхідну плату. Проте я подавала телефон на діагностику, а потім на повернення грошей / заміну на інший в разі виявлення виробничого браку, на що маю право згідно з Законом України про Захист прав споживачів. На гарячій лінії сказали, що плата має прибути в Україну не пізніше 25 жовтня у зв’язку з природніми катаклізмами в Європі. Знову зв’язалася з гарячою лінією Комфі. Мені порадили написати письмове звернення в юридичний відділ компанії про розірвання договору купівлі-продажу і повернення коштів. 5 жовтня я подала це звернення. 22 жовтня отримала повідомлення, що відремонтований телефон вже в магазині. 25 жовтня отримала відповідь від юридичного відділу з відмовою у поверненні коштів, оскільки телефон вже відремонтовано. Телефон поламався протягом 14-денного терміну не з моєї провини, а через виробничий брак. Я повернула його в магазин через несправність і просила повернути кошти. В результаті, прочекавши майже півтора місяці, отримала ремонтований телефон, в якому замінили все його внутрішнє начиння, за ціною нового. Несправедливо.
Дякуємо за ваш детальний відгук і перепрошуємо за незручності, які виникли в процесі вирішення питання.
Згідно із Законом України про захист прав споживачів, повернення або заміна товару належної якості можливі впродовж 14 днів, якщо дотримано таких умов:
1️⃣ Збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини чи потертості.
2️⃣ Товар не має слідів експлуатації та не був у використанні.
У разі виявлення виробничого браку під час гарантійного терміну, питання вирішується через сервісний центр виробника, який проводить діагностику, визначає доцільність ремонту або заміни товару. Сподіваємося, що після проведеного ремонту смартфон працює справно та радуватиме вас своєю надійністю. Дякуємо за вашу довіру! 🙏
Ще питання до офіційного представника Комфі - чому, коли купувала товар, менеджер, з яким мала справу, запевняв, що якщо щось трапиться з телефоном протягом перших 14 днів, ми неодмінно його замінимо на новий або повернемо кошти?
Обещать--не значит жениться. Читайте законы, там чётко прописаны условия возвращения товара. Иначе зачем покупать, ведь можна менять раз в две недели на новый
Вже почитала. Шкода, що після того, як здала товар в комфі на так звану "діагностику", про яку в документі не йшлося зовсім. А на словах при цьому говорилося. І ще менеджер запевняв, що це єдиний можливий документ, який я можу підписати і здати товар на ДІАГНОСТИКУ, а не в РЕМОНТ. Це порушення статті 19, пункту 1 Закону про права споживача.
Просто мені відомо,як подібні ситуації вирішувалися в Комфі зовсім іншим чином. Через це сумно. Бо майже два місяці без телефону - це було занадто довго.
Умови повернення---якщо не має слідів використання і робочий. Вам виробник виконав безоплатне усунення дефектів. Все згідно чинного Закону. Адже в Законі вказано, безоплатне усунення або розірвання договору. Вам зробили безоплатне усунення дефекту.
Так, розумію, що безоплатно усунув дефект. Але чому цей вибір робить не споживач, а посередник? Я просила розірвати договір. Телефон був в ідеальному стані. Якби його не вмикала, то б він і не поламався б.
Ні, не виробник. Якби магазин писав би" на діагностику", то сервісний центр не ремонтував би, а лише виявив би причину, повідомив би покупця, а покупець має право обрати : чи гроші, чи ремонт. Це комфі робить навмисно.
Неможливо замінити товар з виробничим браком або повернути за нього кошти - Отзывы о COMFY
Телефон поламався протягом 14-денного терміну не з моєї провини, а через виробничий брак. Я повернула його в магазин через несправність і просила повернути кошти. В результаті, прочекавши майже півтора місяці, отримала ремонтований телефон, в якому замінили все його внутрішнє начиння, за ціною нового. Несправедливо.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш детальний відгук і перепрошуємо за незручності, які виникли в процесі вирішення питання.
Згідно із Законом України про захист прав споживачів, повернення або заміна товару належної якості можливі впродовж 14 днів, якщо дотримано таких умов:
1️⃣ Збережений товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини чи потертості.
2️⃣ Товар не має слідів експлуатації та не був у використанні.
У разі виявлення виробничого браку під час гарантійного терміну, питання вирішується через сервісний центр виробника, який проводить діагностику, визначає доцільність ремонту або заміни товару. Сподіваємося, що після проведеного ремонту смартфон працює справно та радуватиме вас своєю надійністю. Дякуємо за вашу довіру! 🙏
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна