Користувач Отзыв написан 23 ноября, 2024 год5 просмотров
Коли протягом 14-денного гарантійного періоду в мене поламався куплений в Комфі телефон і на діагностиці було виявлено заводський брак, магазин, на жаль, не вважає за належне обміняти товар чи повернути кошти.
Дякуємо за ваш чесний відгук. Дуже прикро, що трапилася така ситуація. Напишіть, будь ласка, на [email protected], вказавши ваші контактні дані та номер акту прийому-передачі техніки на ремонт. Ми детально розберемося у вашому випадку та знайдемо рішення!
Все класно в Комфі, коли не виникає ситуації з поверненням товару - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш чесний відгук. Дуже прикро, що трапилася така ситуація. Напишіть, будь ласка, на [email protected], вказавши ваші контактні дані та номер акту прийому-передачі техніки на ремонт. Ми детально розберемося у вашому випадку та знайдемо рішення!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна