З 04.11 24 зробила замовлення на сайті - статус " не змогли зібрати замовлення". Всі товари продовжують бути в наявності на сайті. Роблю повторно замовлення. Ніяких змін, звертаюсь в магазин, де консультант радить зробити замовлення через магазин - роблю третє замовлення через магазин. На наступний день отримую звінок від оператора що товар в магазині. Приїзджаю: консультант повідомляє- немає ще замовлення. Телефоную оператору- відповідь: вибачте, очікуйте. Очікую. 17. 11 статус всіх трьох замовлень: не змогли зібрати. Їду в магазин. В магазині весь товар в наявності, але мені продати не можуть, бо то чийсь резерв, а моє замовлення вже протерміноване. А от висновки: замовлення з сайту- витрачений час і очікування, робота магазину - така ж сама. Якщо не хочете витрачати час, а натомість отримати зневагу та розпач, то не раджу мати справи з Comfy
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом, хоча нам дуже прикро читати про стільки складнощів 😔
Будь ласка, напишіть листа на [email protected] із номерами замовлень — ми обов’язково розберемося та виправимо ситуацію. Щиро сподіваємося, що ваш наступний досвід із COMFY буде наповнений тільки приємними емоціями 💚🧡
Не раджу comfy - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом, хоча нам дуже прикро читати про стільки складнощів 😔
Будь ласка, напишіть листа на [email protected] із номерами замовлень — ми обов’язково розберемося та виправимо ситуацію. Щиро сподіваємося, що ваш наступний досвід із COMFY буде наповнений тільки приємними емоціями 💚🧡
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна