Замовила товар в застосунку та одразу ж сплатила. Тепер, щоб відмовитися треба писати заяву з ідентифікаційним кодом, серією, номером паспорту, датою видачі. Незрозуміло для чого стільки персональних данних. Коли я повертала товар в інших магазинах, потрібен був лише чек. 1 согласен
Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що процедура оформлення повернення викликала у вас незручності. Написання заяви та заповнення таких даних є необхідними відповідно до вимог законодавства, адже повернення сплачених коштів потребує підтвердження вашої особи.
Якщо у вас залишилися питання, будь ласка, напишіть нам на [email protected] або зверніться за телефоном гарячої лінії 0800303505. Будемо раді допомогти! 💚
Не раджу сплачувати наперед - Отзывы о COMFY
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода, що процедура оформлення повернення викликала у вас незручності. Написання заяви та заповнення таких даних є необхідними відповідно до вимог законодавства, адже повернення сплачених коштів потребує підтвердження вашої особи.
Якщо у вас залишилися питання, будь ласка, напишіть нам на [email protected] або зверніться за телефоном гарячої лінії 0800303505. Будемо раді допомогти! 💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна