Олег Отзыв написан 15 сентября, 2024 год22 просмотра
Замовляв пилосос Bosch. Обрав самовивіз з магазину. Пилосос хороший, працює і зараз. Не було в комплектації гарантійного талону. Сказали, що чек- це і є гарантія. Попросив знайти вирішення або знайти гарантійний талон - повна відмова! Більше того, всі працівники, які були в магазині згрупувалися і почали агресивно доводити, що гарантію вони не повинні видавати. Довелося дзвонити для консультації до знайомого, який має досвід у питаннях з прав споживачів, який порадив як отримати гарантію - після неприємних суперечок з працівниками у них знайшовся свій гарантійний талон на 1 рік і вони проштампували останню сторінку в інструкції. Висновок: втрачений час і зіпсований настрій. Магазини повинні надавати зручний сервіс і якісні послуги. З комфі придбання товарів перетворюється на боротьбу з непрофесійністю працівників. Порада для всіх: якщо потрапили в неприємну ситуацію з покупкою, консультуйтеся, одразу телефонуйте на гарячу лінію з питань справ споживачів, відстоюйте свої права , тільки так сервіс буде працювати для зручності покупців, а не для користі магазину. Не дозволяйте себе обдурити, щоб працівники заробляли на вас кошти.
Дякуємо за ваш відгук і щиро перепрошуємо за неприємний досвід у магазині. Ви праві – гарантійний талон має надаватися разом із чеком, і нам дуже шкода, що вам довелося самостійно вирішувати це питання.
Будь ласка, надішліть нам деталі вашого замовлення на пошту [email protected], щоб ми могли внутрішньо вивчити ситуацію та впевнитися, що таке більше не повториться.
Ще раз дякуємо за ваш відгук – це допомагає нам ставати кращими! Сподіваємося, що зможемо повернути вашу довіру!
Необхідно відстоювати свої права споживачів на якісний сервіс - Отзывы о COMFY
Магазини повинні надавати зручний сервіс і якісні послуги. З комфі придбання товарів перетворюється на боротьбу з непрофесійністю працівників. Порада для всіх: якщо потрапили в неприємну ситуацію з покупкою, консультуйтеся, одразу телефонуйте на гарячу лінію з питань справ споживачів, відстоюйте свої права , тільки так сервіс буде працювати для зручності покупців, а не для користі магазину. Не дозволяйте себе обдурити, щоб працівники заробляли на вас кошти.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук і щиро перепрошуємо за неприємний досвід у магазині. Ви праві – гарантійний талон має надаватися разом із чеком, і нам дуже шкода, що вам довелося самостійно вирішувати це питання.
Будь ласка, надішліть нам деталі вашого замовлення на пошту [email protected], щоб ми могли внутрішньо вивчити ситуацію та впевнитися, що таке більше не повториться.
Ще раз дякуємо за ваш відгук – це допомагає нам ставати кращими! Сподіваємося, що зможемо повернути вашу довіру!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна