Гость Отзыв написан 9 сентября, 2024 год22 просмотра
Купили телефон,не дорогий,1220 грн.Дівчина-продавець сказала,що телефон нормальний,як для такої ціни,але якщо він нам не сподобається,то ми можемо його повернути на протязі 14 днів.Ми хотіли в магазині його провірити,вставити карточку,послухати гучність дзвінка і т.д...На що дівчина нам сказала,що так не можна,бо потім телефон буде вважатися вживаним і вони його не зможуть продати. Тут виникає питання: тобто,якщо він нам не сподобається,то ми можемо його повернути на протязі 14 днів (виходить,що при цьому він не вважатиметься вживаним),а провірити в магазині не можна(бо він вважатиметься вживаним...) Ну добре,проїхали. Купили. На третій день у нас білим засвітився екран,до нас дзвонять,а ми не можемо,бо нічого не видно. Я звернулася по гарантії в магазин,вони оформили заявку,та сказали чекати тиждень. Відразу ж їм повідомила,що вже телефон такої якості нам не потрібний,попросила повернути кошти. Сказали чекати висновку сервісного центру,при цьому додали,що навіть,якщо сервісний центр визнає брак і відремонтує телефон,то я все одно матиму право вибору:або забрати телефон,або вони повернуть кошти.Через тиждень мені прийшло смс повідомлення,що я маю з'явитися в магазин. І тут несподіванка.... Я маю забрати телефон,його відремонтували,замінили екран і про повернення коштів мова не йде.Я була шокована.... Звісно,що ми купили вже новий телефон і забирати ще один не мали наміру. Тому почали просити повернути кошти,та,звісно ж,нам всіляко відмовляли,бо такий висновок сервісного центру.І те,що вони повернуть кошти такого не говорили. А повернути телефон на протязі 14 днів я можу лише в тому випадку,коли він не був в експлуатації.То що виходить,що я маю всі 14 днів молитися вдома над закритою коробкою з телефоном і не користуватися ним!!!! Це безглуздя якесь!!!!! Мусили забрати телефон,так нічого і не добилися.... Жах ! Більше ноги моєї в цьому магазині не буде ! Почитала інші відгуки,то таке твориться і в інших містах. Всі відгуки негативні,жодного позитивного.
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за ситуацію, яка викликала стільки незручностей. Ми розуміємо ваше розчарування, і шкодуємо, що ваш досвід не виправдав очікувань. Хочемо пояснити, що відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", повернення товару можливе лише у випадку, якщо він не був у використанні, або якщо товар не підійшов за розміром, кольором чи іншими характеристиками. У вашому випадку, коли товар мав технічний недолік, рішення щодо ремонту чи компенсації приймається виключно сервісним центром на підставі технічної експертизи.
Якщо у вас залишилися додаткові питання або потреба у допомозі, будь ласка, напишіть нам на [email protected] з деталями вашого замовлення, і ми спробуємо знайти оптимальне рішення.
Все згідно Закону прав споживачів. Обмін--якщо не був у використанні, не підійшов за кольором, фасоном чи розмірами. А якщо виникли проблеми в гарантійний термін--то тількі через СЦ виробника на безкоштовне усунення недоліків.
Хочу написати відгук про магазин КОМФІ в м.Прилуки. - Отзывы о COMFY
Тут виникає питання: тобто,якщо він нам не сподобається,то ми можемо його повернути на протязі 14 днів (виходить,що при цьому він не вважатиметься вживаним),а провірити в магазині не можна(бо він вважатиметься вживаним...)
Ну добре,проїхали.
Купили.
На третій день у нас білим засвітився екран,до нас дзвонять,а ми не можемо,бо нічого не видно.
Я звернулася по гарантії в магазин,вони оформили заявку,та сказали чекати тиждень.
Відразу ж їм повідомила,що вже телефон такої якості нам не потрібний,попросила повернути кошти.
Сказали чекати висновку сервісного центру,при цьому додали,що навіть,якщо сервісний центр визнає брак і відремонтує телефон,то я все одно матиму право вибору:або забрати телефон,або вони повернуть кошти.Через тиждень мені прийшло смс повідомлення,що я маю з'явитися в магазин.
І тут несподіванка....
Я маю забрати телефон,його відремонтували,замінили екран і про повернення коштів мова не йде.Я була шокована....
Звісно,що ми купили вже новий телефон і забирати ще один не мали наміру.
Тому почали просити повернути кошти,та,звісно ж,нам всіляко відмовляли,бо такий висновок сервісного центру.І те,що вони повернуть кошти такого не говорили.
А повернути телефон на протязі 14 днів я можу лише в тому випадку,коли він не був в експлуатації.То що виходить,що я маю всі 14 днів молитися вдома над закритою коробкою з телефоном і не користуватися ним!!!!
Це безглуздя якесь!!!!!
Мусили забрати телефон,так нічого і не добилися....
Жах !
Більше ноги моєї в цьому магазині не буде !
Почитала інші відгуки,то таке твориться і в інших містах.
Всі відгуки негативні,жодного позитивного.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за ситуацію, яка викликала стільки незручностей. Ми розуміємо ваше розчарування, і шкодуємо, що ваш досвід не виправдав очікувань. Хочемо пояснити, що відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", повернення товару можливе лише у випадку, якщо він не був у використанні, або якщо товар не підійшов за розміром, кольором чи іншими характеристиками. У вашому випадку, коли товар мав технічний недолік, рішення щодо ремонту чи компенсації приймається виключно сервісним центром на підставі технічної експертизи.
Якщо у вас залишилися додаткові питання або потреба у допомозі, будь ласка, напишіть нам на [email protected] з деталями вашого замовлення, і ми спробуємо знайти оптимальне рішення.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна