Людмила Отзыв написан 14 августа, 2024 год2 просмотра
Магазини "Comfy" пропонують страхування пристрою. Хотіла скористатися сервісом, після малої тріщини скла (після 19 днів користування планшетом). Вам не відремонтують, а будуть змушувати взяти 75 відсотків вартості товару, аргументуючи це тим що немає деталей для ремонту. Подумайте перед тим як брати послугу "максимальний захист"!!!!!
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за незручності, з якими ви зіштовхнулися.
Розуміємо, що ситуація з тріщиною на планшеті була неприємною. Послуга «Максимальний захист» передбачає компенсацію 75% вартості пристрою у випадках, коли ремонт неможливий через відсутність деталей або інші технічні труднощі. Компенсація надається у вигляді подарункової картки COMFY, яку можна використати для покупок у наших магазинах.
Сервісні центри, зокрема компанія-партнер Support.ua, намагаються забезпечити наявність усіх необхідних запчастин для ремонту, але в деяких випадках, особливо для рідкісних або нових моделей техніки, можуть виникати труднощі з їхньою доступністю.
Якщо ваше питання потребує подальшого супроводу з нашого боку, будь ласка, надішліть нам листа на електронну пошту [email protected] з темою «Відгук otzyv_ua №2060876». У листі вкажіть ваш номер телефону або номер замовлення, а також текст вашого відгуку. Ми обов'язково розглянемо вашу ситуацію і постараємося знайти оптимальне рішення.
Ще раз перепрошуємо за завдані незручності та дякуємо за ваше розуміння.
Максимальна брехня - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за незручності, з якими ви зіштовхнулися.
Розуміємо, що ситуація з тріщиною на планшеті була неприємною. Послуга «Максимальний захист» передбачає компенсацію 75% вартості пристрою у випадках, коли ремонт неможливий через відсутність деталей або інші технічні труднощі. Компенсація надається у вигляді подарункової картки COMFY, яку можна використати для покупок у наших магазинах.
Сервісні центри, зокрема компанія-партнер Support.ua, намагаються забезпечити наявність усіх необхідних запчастин для ремонту, але в деяких випадках, особливо для рідкісних або нових моделей техніки, можуть виникати труднощі з їхньою доступністю.
Якщо ваше питання потребує подальшого супроводу з нашого боку, будь ласка, надішліть нам листа на електронну пошту [email protected] з темою «Відгук otzyv_ua №2060876». У листі вкажіть ваш номер телефону або номер замовлення, а також текст вашого відгуку. Ми обов'язково розглянемо вашу ситуацію і постараємося знайти оптимальне рішення.
Ще раз перепрошуємо за завдані незручності та дякуємо за ваше розуміння.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна