Гость Отзыв написан 1 августа, 2024 год2 просмотра
Купувала ел.чайник в магазині в м.Вінниці. Через 16 днів користування він почав протікати, віднесла в магазин, повернення оформити відмовились /пройшло більше 14 днів/, - взяли в ремонт. І на цьому історія з ремонтом чайника продовжилась на 2 (два)!!місяці. Гадаю, якщо б я не нагадувала про себе, було б ще довше...І тут питання не в грошах і часі, хоча в них теж, а в жахливому сервісі, комунікації і їх відношенню до роботи. Як то кажуть, права рука не знає, що робить ліва...Вважаю, що вся ця 2-х місячна епопея, яка закінчилась поверненням коштів, закінчилась мирно тільки завдяки моєму терпінню. З COMFY всі мої відносини закінчились так же швидко, як почались, але дякую за досвід) Тепер я знаю, що в COMFY на шопінг я не хожу і, до речі, не рекомендую іншим...
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з ремонтом чайника. Ми розуміємо, що очікування протягом двох місяців є неприйнятним, і щиро шкодуємо про це. Враховуючи, що минуло понад 14 днів з моменту покупки, обмін або повернення товару неможливі, тому було запропоновано ремонт.
Ми вдячні за ваше терпіння та наполегливість, що допомогло завершити цю ситуацію. Ваш зворотний зв'язок важливий, тож якщо матимемо змогу, напишіть нам листа з темою «Відгук otzyv_ua №2054829» на пошту [email protected], зазначивши деталі та дані покупки або ваш номер телефону. Ми працюватимемо над тим, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ НІКОМУ - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з ремонтом чайника. Ми розуміємо, що очікування протягом двох місяців є неприйнятним, і щиро шкодуємо про це. Враховуючи, що минуло понад 14 днів з моменту покупки, обмін або повернення товару неможливі, тому було запропоновано ремонт.
Ми вдячні за ваше терпіння та наполегливість, що допомогло завершити цю ситуацію. Ваш зворотний зв'язок важливий, тож якщо матимемо змогу, напишіть нам листа з темою «Відгук otzyv_ua №2054829» на пошту [email protected], зазначивши деталі та дані покупки або ваш номер телефону. Ми працюватимемо над тим, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна