Купили в Comfi кондиціонер та замовили встановлення за ціну, більшу ніж половина вартості кондиціонера. Вирішили переплатити заради надійності. Зробили 100% передоплату вартості послуг. Чітко пояснили в магазині, що кондиціонер беремо на дачу і хочемо бути впевнені, що в призначений день відбудеться встановлення. Нам зафіксували дату встановлення та запевнили, що звʼяжуться напередодні встановлення. По ітогу, ніхто не звʼязався. На всі наши дзвінки відповідали, що ось ось сервіс з вами звʼяжеться. У призначений день ніхто до нас не приїхав. Намагання отримати хоть якусь чітку відповідь виявилися марними. Такі дії схожі на шахрайство. Не повага до клієнта зашкалює, незважаючи на ціни вище ринкових. НІКОЛИ НЕ ЗВʼЯЗУЙТЕСЬ з встановленням кондиціонерів через COMFI!!!!
Наразі, через значний попит на встановлення, дійсно, спостерігається збільшення черги. Однак, підрядники мали б проінформувати завчасно, навіть якщо дата змістилась… Вибачте, будь ласка, що підвели вас 🥺
Будемо вдячні, якщо напишете нам листа на пошту [email protected], з темою «Відгук otzyv_ua №2047471, зазначивши номер телефону або номер замовлення. Ми дізнаємось інформацію у сервіс-менеджера та надамо зворотний звʼязок. Впевнені, є над чим працювати! Чекатимемо на листа 📩
Взяли передоплату та не встановили кондиціонер - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук.
Наразі, через значний попит на встановлення, дійсно, спостерігається збільшення черги. Однак, підрядники мали б проінформувати завчасно, навіть якщо дата змістилась… Вибачте, будь ласка, що підвели вас 🥺
Будемо вдячні, якщо напишете нам листа на пошту [email protected], з темою «Відгук otzyv_ua №2047471, зазначивши номер телефону або номер замовлення. Ми дізнаємось інформацію у сервіс-менеджера та надамо зворотний звʼязок. Впевнені, є над чим працювати! Чекатимемо на листа 📩
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна