Гость Отзыв написан 16 июля, 2024 год11 просмотров
06.07.2024р. залишив заявку на ремонт холодильника (просив чим поскорше владнати це питання бо вийшов із ладу холодильник бо маю маленьку дитину 2роки) ,зараз 16.07.2024р. ніякого дзвінка немає про виїзд майстра. Коли додзвонюєшся до оператора(в середньому 30хв потрібно чекати) , то годують "завтра вам передзвонять і вирішать питання). Питань немає до "хепі сервісу" заплатив додаткові гроші то метушаться і вже все бігом роблять а ось по гарантії нічого не хочуть робити. Просто радив Комфі всім друзям казав що найкращий магазин, після таких ситуацій шкодую що вас купляв усю техніку і давав поради де купляти техніку. Більше ніколи не звернусь у цю убогу компанію.
Достоинства:
Хепі сервіс , плати бабки і маєш за свої бабки ремонт
Недостатки:
Робота із сервісними центрами які займаються гарантією їхньої техніки. Жах просто жах...
Дякуємо, що знайшли час поділитися своїм досвідом.
Розуміємо, як важливо швидко вирішувати такі ситуації з ремонтом, особливо коли у вас є маленька дитина, і перепрошуємо за всі незручності.
Якщо техніка вийшла з ладу, а гарантія ще діє – варто скористатись гарантійним ремонтом від виробника. Враховуючи, що холодильник великогабаритна техніка, майстер з авторизованого сервісного центру має приїздити до вас додому. Якщо на сьогодні питання залишається відкритим – повідомте про це на пошту [email protected], темою листа зробіть «Відгук otzyv_ua №2046280», вказавши ваш номер телефону та деталі відгуку. Ми готові допомогти вирішити ситуацію та відновити вашу довіру.
Ремонт по гарантії - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо, що знайшли час поділитися своїм досвідом.
Розуміємо, як важливо швидко вирішувати такі ситуації з ремонтом, особливо коли у вас є маленька дитина, і перепрошуємо за всі незручності.
Якщо техніка вийшла з ладу, а гарантія ще діє – варто скористатись гарантійним ремонтом від виробника. Враховуючи, що холодильник великогабаритна техніка, майстер з авторизованого сервісного центру має приїздити до вас додому. Якщо на сьогодні питання залишається відкритим – повідомте про це на пошту [email protected], темою листа зробіть «Відгук otzyv_ua №2046280», вказавши ваш номер телефону та деталі відгуку. Ми готові допомогти вирішити ситуацію та відновити вашу довіру.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна