Дзвонила на гарячу лінію,щоб залишити скаргу,в зв'язку з тим,що зробила замовлення онлайн на смартфон,ми приїхали у магазин,а це виявився вітринний зразок,весь в відбитках пальців, подряпаний.мене ніхто не попередив,що на магазині тільки такий варіант.скаргу мою наче зафіксували,але так ніхто і не зателефонував сказати як її вирішили,хоча обіцяли.пройшло вже більше місяця
Дякуємо, що поділились досвідом купівлі. Дуже прикро, що він був негативним. Зазвичай, якщо залишається 1 одиниця - ймовірніше за все, це саме виставковий зразок. А на моменті підтвердження замовлення, оператор має змогу уточнити це за вашим запитом. Також, завжди у магазині, разом з вами, попередньо перевірятимемо товар на будь-які пошкодження та комплектацію.
Стаємо кращими для вас - наразі активно працюємо над можливістю відображення інформації одразу у полі "Наявність": вітрина чи ні, якщо залишається 1 одиниця.
Щодо оформленої скарги, припускаємо, що не була зазначена необхідність зворотного звʼязку, адже такі звернення завжди розглядаються та мають термін вирішення 1-2 дні. Ми за те, щоб розвʼязати ситуацію позитивно та дарувати вам лише найкращі враження від покупки! Будь ласка, напишіть нам на пошту номер скарги та ваш відгук, темою листа зробіть «Відгук otzyv_ua №2017478».
Жахливе обслуговування!!! - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо, що поділились досвідом купівлі. Дуже прикро, що він був негативним. Зазвичай, якщо залишається 1 одиниця - ймовірніше за все, це саме виставковий зразок. А на моменті підтвердження замовлення, оператор має змогу уточнити це за вашим запитом. Також, завжди у магазині, разом з вами, попередньо перевірятимемо товар на будь-які пошкодження та комплектацію.
Стаємо кращими для вас - наразі активно працюємо над можливістю відображення інформації одразу у полі "Наявність": вітрина чи ні, якщо залишається 1 одиниця.
Щодо оформленої скарги, припускаємо, що не була зазначена необхідність зворотного звʼязку, адже такі звернення завжди розглядаються та мають термін вирішення 1-2 дні. Ми за те, щоб розвʼязати ситуацію позитивно та дарувати вам лише найкращі враження від покупки! Будь ласка, напишіть нам на пошту номер скарги та ваш відгук, темою листа зробіть «Відгук otzyv_ua №2017478».
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна