Ольга Отзыв написан 25 января, 2024 год16 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Львів, вулиця Під Дубом, 7Б В магазині продають не якісний товар купила робот полосос пропрацював три місяці і то з них мало що користувалася і все він зламався віддала на ремонт забрали вже 14 днів кажуть що серйозна поломка заказали запчастини але для чого мені тепер поломаний пилосос після ремонту( вертати гроші магазин не хоче не вартує ваших нервів покупка в цьому магазині більше я там не покупець і усім буду наголошувати щоб там не купувати!
Достоинства:
Є вибір техніки
Недостатки:
Все зломане б/у робітники хамло комфі не слідкує за товаром і своєю репутацією
Розуміємо, як ви засмучені. Дійсно, це не зовсім те, на що ви розраховуєте, купуючи нову техніку. Проте, як і будь-який інший магазин, ми не застраховані від виробничого браку, а передбачити або перевірити товар, не порушивши його цілісність, не надається можливості.
У рамках гарантійного терміну, пилосос відправили до сервісного центру виробника на діагностику та ремонт. Ви отримали акт прийому-передачі й матимете змогу відстежувати статус в особистому кабінеті у розділі «Ремонт».
Ніхто навмисно не затримує ремонт, але постачання деталей, справді відбувається з затримками. Однак, після їх отримання, буквально 1-2 дні, — техніка лагодиться й сервісний центр одразу ж відправляє її до магазину. Якщо дефект буде неможливо виправити - вам нададуть акт на списання цієї техніки і у вас буде можливість або обміняти товар на новий, або повернути кошти по чеку на підставі акту на списання.
Разом з тим, ми готові надати супровід у даній ситуації та дізнатись деталі статусу у відповідального сервіс-менеджера. Напишіть нам листа з відміткою «Відгук otzyv_ua №1969514» на електронну пошту [email protected], зазначивши номер акту прийому-передачі товару на ремонт та ваш номер телефону.
Не якісний товар - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Ольго, дякуємо за ваш відгук.
Розуміємо, як ви засмучені. Дійсно, це не зовсім те, на що ви розраховуєте, купуючи нову техніку. Проте, як і будь-який інший магазин, ми не застраховані від виробничого браку, а передбачити або перевірити товар, не порушивши його цілісність, не надається можливості.
У рамках гарантійного терміну, пилосос відправили до сервісного центру виробника на діагностику та ремонт. Ви отримали акт прийому-передачі й матимете змогу відстежувати статус в особистому кабінеті у розділі «Ремонт».
Ніхто навмисно не затримує ремонт, але постачання деталей, справді відбувається з затримками. Однак, після їх отримання, буквально 1-2 дні, — техніка лагодиться й сервісний центр одразу ж відправляє її до магазину. Якщо дефект буде неможливо виправити - вам нададуть акт на списання цієї техніки і у вас буде можливість або обміняти товар на новий, або повернути кошти по чеку на підставі акту на списання.
Разом з тим, ми готові надати супровід у даній ситуації та дізнатись деталі статусу у відповідального сервіс-менеджера. Напишіть нам листа з відміткою «Відгук otzyv_ua №1969514» на електронну пошту [email protected], зазначивши номер акту прийому-передачі товару на ремонт та ваш номер телефону.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.