Гость Отзыв написан 18 декабря, 2023 год9 просмотров
Магазин ніякий, продавці товар продають але не розповідають покупцеві нюанси по товару (аби впарити). Після продажу якщо ваш товар не працюватиме або працюватиме не так як потрібно ви ніколи цього не докажете! Ганяють на сервісний центр з яким вже 3 роки не заключений договір співпраці і добре це знають бо думають що люди тупі і не ходитимуть далі
Недостатки:
Ніяких плюсів ні в обслуговуванні ні в товарах ні в вирішенні проблем з вашим товаром
На всі товари, які представлені у нашому магазині, гарантія діє офіційна. Магазин не займається ремонтом, товар буде передано до авторизованого сервісного центру 🛠
Ми на зв’язку, якщо потрібна допомога або залишились додаткові питання. Звертайтесь до нашого чату, на гарячу лінію 0800303505, або на пошту [email protected]!
Шановний менеджер Анна до сервісного центру було звернення який відмовив у наданні послуг тому що Ваша шарашкіна кантора з 2021 року не заключила договір!!!!
техника на АСЦ принимается не по договору магазина. Техника на АСЦ принимается по принципу, производитель уполномочил одного из дистрибьюторов технику в Украине, открыть АСЦ по этому (и другим брендам, часть одни поставан занимается 50-100 брендов). Потому ответ АСЦ этого вам, из серии "цирка на дроте".
Ми хотіли б детальніше розібратись у даній ситуації. Будь ласка, надішліть нам листа на пошту [email protected], додавши фото чека або номер телефону, за яким здійснювали купівлю. Ми все перевіримо та надамо зворотний звʼязок.
Не купуйте в Comfy нічого - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук.
На всі товари, які представлені у нашому магазині, гарантія діє офіційна. Магазин не займається ремонтом, товар буде передано до авторизованого сервісного центру 🛠
Ми на зв’язку, якщо потрібна допомога або залишились додаткові питання. Звертайтесь до нашого чату, на гарячу лінію 0800303505, або на пошту [email protected]!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
Ми хотіли б детальніше розібратись у даній ситуації. Будь ласка, надішліть нам листа на пошту [email protected], додавши фото чека або номер телефону, за яким здійснювали купівлю. Ми все перевіримо та надамо зворотний звʼязок.
Чекатимемо на інформацію!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.