Прикро, що у вас залишились негативні враження. Ми як і будь-який інший магазин, не застраховані від виробничого браку, тому обовʼязково оглядайте товар при отриманні на будь-які пошкодження та комплектацію, також у магазині можна перевірити телевізор на биті пікселі.
Якщо ви виявили дефект вже на момент користування технікою, варто скористатись гарантійним ремонтом, який зобов'язаний виконати виробник. Сподіваємось, що ви звертались до нашого чату або на гарячу лінію 0800303505 та отримали консультацію щодо подальших дій.
Якщо ж питання залишається відкритим - потребуємо більше деталей (номер телефону, за яким здійснювали купівлю або фото чека), тоді надішліть листа з відміткою «Відгук otzyv_ua№1951423» на електронну пошту [email protected].
Ппосто жах а не магазин - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук.
Прикро, що у вас залишились негативні враження. Ми як і будь-який інший магазин, не застраховані від виробничого браку, тому обовʼязково оглядайте товар при отриманні на будь-які пошкодження та комплектацію, також у магазині можна перевірити телевізор на биті пікселі.
Якщо ви виявили дефект вже на момент користування технікою, варто скористатись гарантійним ремонтом, який зобов'язаний виконати виробник. Сподіваємось, що ви звертались до нашого чату або на гарячу лінію 0800303505 та отримали консультацію щодо подальших дій.
Якщо ж питання залишається відкритим - потребуємо більше деталей (номер телефону, за яким здійснювали купівлю або фото чека), тоді надішліть листа з відміткою «Відгук otzyv_ua№1951423» на електронну пошту [email protected].
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.