Гость Отзыв написан 21 ноября, 2023 год22 просмотра
16 листопада на сайті магазину Комфі я оплатив покупку смарфона. Посилка повинна була прийти на поштомат Нової пошти 18 листопада.Посилка прийшла, але без смартфона, а тільки стартовий пакет. Виразних пояснень від представників магазину Комфі ми не почули, а сьогодні на хвилиночку 21 листопада.Ми звичайні українці і як показує практика не захищені від шахраїв взагалі . Годують нас сніданками. Що робити і як нам чинити не знаємо.Я не знав що ця модель смартфона така УЛЬТРАТОНКА
Щиро просимо вибачення за те, що така ситуація взагалі мала місце бути. Ми отримали дане звернення 1177212 й в інших каналах комунікації та були з вами на звʼязку. Відповідальними колегами вже надано рішення, також нарахували сорі-бонуси на вашу бонусну картку. Вдячні за розуміння та дуже хочемо аби наступного разу ви мали лише позитивні враження від покупок 💚
Комфі шахраї - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук.
Щиро просимо вибачення за те, що така ситуація взагалі мала місце бути. Ми отримали дане звернення 1177212 й в інших каналах комунікації та були з вами на звʼязку. Відповідальними колегами вже надано рішення, також нарахували сорі-бонуси на вашу бонусну картку. Вдячні за розуміння та дуже хочемо аби наступного разу ви мали лише позитивні враження від покупок 💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.