Гость Отзыв написан 6 октября, 2023 год6 просмотров
Жахливе обслуговування! Купили пральну машину вірпул, заплатили немалі гроші. Зранку, о 10 годині, після відкриття магазину, приїхали забрати товар. Але нам сказали чекати годину, пока не розвантажиться товар. Ми попросили прискорити видачу нашого оплаченого товару, на що товаровід Вікторія чабан ( яка представилася як директор магазину);сказала ,що нічого вдіяти не може, при цьому єхидно посміхалася, бачачи , що ми почали нервуватися, тому, що замовили таксі, яке не хотіло безкоштовно чекати. При цьому в магазині було три- чотири здорових продавців хлопців, які могли б легко відвантажити нам товар. В результаті словесної перепалки нам зовсім зіпсували настрій, порекомендувавши звернутися до псих лікарів. І це наша молодь, яка так поважає старість( а нам покупцям по 68 років). Замість приємної покупки ми отримали жахливе враження від сервісу обслуговування, потрачений час, втрачені нерви, неприємний осад від відвідування магазину. Нікому не рекомендую комфі на Позняках в Піраміді. Жах, позор!
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Жахливе обслуговування, на потреби клієнта працівники магазину не звертають уваги більше того єхидно насміхаються
Дуже прикро що ви отримали негативні емоції від останнього візиту до нашого магазину.
Дійсно, при замовленні товару ви можете обрати декілька варіантів отримання замовлення.
Це може бути самовивіз (забрати замовлений товар самостійно після смс запрошення від магазину) або доставка за адресою (товар прибуде за зазначеною адресою, техніку доставлять в квартиру).
Як ми зрозуміли, ви звернулись до магазину до того як отримали смс запрошення що замовлення прибуло, тому вантажники не встигли вивантажити техніку (в тому числі яку замовили ви). Можливо пральна машина знаходилась глибоко в салоні вантажного авто, тому надати її могли лише після повного розвантаження автомобіля.
Пропонуємо вам замовляти товари комфортно та з доставкою за адресою, оскільки працівники магазину не мають можливості покинути територію магазину та завантажити товар який ви хочете забрати самовивозом до вашої машини.
Також ми за те, щоб ви отримували лише комфорт від відвідування наших магазинів, і неприємний діалог який стався між вами та товарознавцем суперечить правилам та цінностям нашої компанії. Обов'язково перевіримо ситуацію, та якщо вона дійсно сталась зробимо все можливе щоб нагадати персоналу про важливість збереження вашого настрою та комфорту як покупця.
Але бракує деталей:
Просимо вас надіслати номер вашого замовлення, або повне фото чека про покупку.
А також зазначте дату та орієнтовний час коли ви звертались в цей магазин для отримання.
Очікуватимемо ваш лист на електронну пошту [email protected] з темою відгук №1915384.
Жах в магазині комфі на Позняках - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук.
Дуже прикро що ви отримали негативні емоції від останнього візиту до нашого магазину.
Дійсно, при замовленні товару ви можете обрати декілька варіантів отримання замовлення.
Це може бути самовивіз (забрати замовлений товар самостійно після смс запрошення від магазину) або доставка за адресою (товар прибуде за зазначеною адресою, техніку доставлять в квартиру).
Як ми зрозуміли, ви звернулись до магазину до того як отримали смс запрошення що замовлення прибуло, тому вантажники не встигли вивантажити техніку (в тому числі яку замовили ви). Можливо пральна машина знаходилась глибоко в салоні вантажного авто, тому надати її могли лише після повного розвантаження автомобіля.
Пропонуємо вам замовляти товари комфортно та з доставкою за адресою, оскільки працівники магазину не мають можливості покинути територію магазину та завантажити товар який ви хочете забрати самовивозом до вашої машини.
Також ми за те, щоб ви отримували лише комфорт від відвідування наших магазинів, і неприємний діалог який стався між вами та товарознавцем суперечить правилам та цінностям нашої компанії. Обов'язково перевіримо ситуацію, та якщо вона дійсно сталась зробимо все можливе щоб нагадати персоналу про важливість збереження вашого настрою та комфорту як покупця.
Але бракує деталей:
Просимо вас надіслати номер вашого замовлення, або повне фото чека про покупку.
А також зазначте дату та орієнтовний час коли ви звертались в цей магазин для отримання.
Очікуватимемо ваш лист на електронну пошту [email protected] з темою відгук №1915384.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY