иван Отзыв написан 29 сентября, 2023 год8 просмотров
Отзыв о COMFY по адресу Луцьк, вул. Сухомлинського, 1 14.04.23 Придбав. Через пару місяців виникла проблема з таймером - гуде начебто десь коротять дроти. Плита газова і треба розуміти, що газ вибухає. Дзвоню в магазин, вони в сервіс, доки майстер приїхав, поломка себе не показала. Зараз поломка повторилася 26.09.23. Для доказів я зняв цю поломку на відео і звернувся знову до СЦ. Вони красиво послали мене до крамниці де я купував, щоб вони створили заявку направили її до СЦ і вони тоді візьмуть до уваги та думатимуть.Звертаюся до магазину, магазин адресує мене на платну лінію виробника "ханса" 0444565507. Дзвонив – не відповідають, тільки автовідповідач списує гроші з мого мобільного рахунку. Дзвоню знову в магазини та на гарячу лінію Комфі. Оператор каже, що заявку прийняв і будуть розбиратися. Минає два дні, відповіді не було. Дзвоню знову в магазин, вони мене шлють знову на ПЛАТНУ гарячу лінію "ханса".Мій терпець добігає кінця і я нагадую закон україни прав споживачів і пояснюю, що договірні відносини у мене з магазином і що магазин зобов'язаний вирішувати це питання, так як договір-оферта при покупці у мене укладено саме з магазином, про що свідчить фіскальний чек. Магазин обіцяє передзвонити мені. Чекаю ще один день, дзвоню знову на гарячу лінію, пишу в чат бот - оператору, дзвоню в магазин. І тут мені кажуть що деталь на газову плиту замовили - чекайте, але оскільки зараз війна деталь може їхати дуже невідомо.Я питаю, а яким чином замовили деталь, якщо СЦ і майстри не проводили діагностику, відповідь мене просто вбив - а ви відео показали і майстер зрозумів. Ви уявляєте, газова плита в якій щось іскри та коротить, СЦ діагностує по фото і відео користувача який взагалі не розуміє в газовому обладнанні.Оператор магазину та гарячої лінії Комфі відповідає, що не знають як вони це діагностували але сказали чекати, оскільки деталь вже замовили.Зверніть увагу, що СЦ хансу, як і раніше, так і не зв'язується зі мною, а тільки я наявую по всіх номерах, так як це газове обладнання і користуватися ним небезпечно, якщо є несправність.
УЖАСНЫЙ СЕРВИС Плита газова Hansa FCMS582258 - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно, діагностика та ремонт проводиться виробником в рамках гарантії.
Якщо для правильної роботи та усунення поломки потрібно замінити деталь - в сервісному центрі її замовлять оригінальну, на офіційному заводі Hansa.
Терміни поставки деталей дійсно можуть бути довше через логістику та війну.
Але ми обіцяємо зробити все можливе, щоб прискорити рішення цієї ситуації та візьмемо історію на контроль.
На цьому етапі бракує деталей.
Будь ласка, надішліть нам деталі вашої покупки та номер телефону на електронну пошту [email protected], з відміткою відгук otzyv_ua №1912108
Додатково вкажіть ваш номер чи фото акту про передачу техніки до ремонту або номер звернення, якщо ви його отримали.
Перевіримо деталі та не залишимо вас без відповіді.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY