Гость Отзыв написан 9 сентября, 2023 год8 просмотров
Купила телефон Самсунг за 19.000 грн в комфи .В итоге телефону 8мес.во время разговора телефон сильно перегрелся,завонял горелым ,и задняя крышка телефона(краска) вся сморщилася. В итоги сервисный центр ,сказали будто я телефон чем-то смазала, неизвестным раствором.Заявления директору комфи ,тоже результата не дал.И ещё сказали если я обращусь в защиту прав потребителя,должна заплатить за консультацию 10 000тис грн.Я в шоке от их результатов,не рекомендую магазин комфи и телефоны самсунг!качество телефон ужасно испортились
Samsung завжди відповідально ставиться до своєї продукції і може надати висновок / заключення про те, що могло стати причиною даного пошкодження і відповідно надати або ремонт, або проконсультувати, які подальші кроки доступні.
Щодо вашого речення про захист прав споживача - наскільки нам відомо консультації такі безкоштовні, ви маєте можливість звертатися за консультацією і до них, адже ви маєте право отримувати консультації у тих інстанціях, яким довіряєте.
З нашого боку ми можемо вам запропонувати простежити за ситуацією, якщо ви передавали телефон до сервісного центру через нашу компанію і супроводжувати вас в цьому питанні. Якщо компанія Samsung надасть вам акт на списання і зазначить в своєму акті, що це поломка виникла через не якість телефону, то маючи цей офіційний документ ми зможемо провести повернення коштів або запропонувати обмін на інший смартфон.
Для цього нам дослідити даний випадок. Напишіть нам дані вашої покупки на пошту [email protected] (темою листа вкажіть: "Відгук №1902120").
Додайте також до листа всі документи, які у вас є. Тобто чек, акти, висновки, фото і опис за яких обставин сталися такі пошкодження.
Покупка телефона - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо вам за відгук.
Невимовно прикра ситуація.
Samsung завжди відповідально ставиться до своєї продукції і може надати висновок / заключення про те, що могло стати причиною даного пошкодження і відповідно надати або ремонт, або проконсультувати, які подальші кроки доступні.
Щодо вашого речення про захист прав споживача - наскільки нам відомо консультації такі безкоштовні, ви маєте можливість звертатися за консультацією і до них, адже ви маєте право отримувати консультації у тих інстанціях, яким довіряєте.
З нашого боку ми можемо вам запропонувати простежити за ситуацією, якщо ви передавали телефон до сервісного центру через нашу компанію і супроводжувати вас в цьому питанні. Якщо компанія Samsung надасть вам акт на списання і зазначить в своєму акті, що це поломка виникла через не якість телефону, то маючи цей офіційний документ ми зможемо провести повернення коштів або запропонувати обмін на інший смартфон.
Для цього нам дослідити даний випадок. Напишіть нам дані вашої покупки на пошту [email protected] (темою листа вкажіть: "Відгук №1902120").
Додайте також до листа всі документи, які у вас є. Тобто чек, акти, висновки, фото і опис за яких обставин сталися такі пошкодження.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY