Яєвсе Отзыв написан 25 августа, 2023 год19 просмотров
Купили газову плиту. Хлопці з доставки сказали, що є 14 днів для повернення, якщо щось не сподобається. Поставили в духовку картоплю підсмажити, під верхом на найменшому вогні згоріла, не смажить, а палить. Коли хотіли повернути, внюхав запах диму. А ЯК ЇЇ ПЕРЕВІРИТИ НА ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ?! Закон про захист споживачів для паперу написаний.
Достоинства:
В магазині дали телефон сервісного центру
Недостатки:
Але це здається насмішкою, плиті 3 години з моменту купівлі.
Повернення товару є можливість виконати протягом 14-ти днів з моменту покупки якщо техніка має ідеальний вигляд без слідів використання та повністю працює.
В інших випадках саме в таких ситуаціях ви маєте гарантійний захист від виробника.
Тому пропонували вам передати техніку до офіційного сервісного центру на діагностику. Якщо варильна поверхня має брак чи працює неправильно - цю проблему усунуть. Якщо дефект неможливо виправити - вам нададуть акт на списання цієї техніки. І у вас буде можливість або обміняти товар на новий, або повернути кошти по чеку на підставі акту на списання.
Якщо у вас є додаткові запитання або потрібна інформація щодо контактів виробника для передачі техніки на діагностику та ремонт - напишіть нам, будь ласка.
Будемо раді бачити ваше повідомлення за електронною адресою [email protected]. Темою листа вкажіть, будь ласка "Відгук №1894886".
Залюбки допоможемо вам та будемо поруч протягом виконання діагностики, ремонту чи інших питань.
В законі чітко написано--повернення без використання. Це не прокат. Ви ж в булочній не надкушуєте всі пиріжки перед вибором. Уважно вивчайте товар перед купівлею.
Закони для паперу, а не споживачів. - Отзывы о COMFY
Поставили в духовку картоплю підсмажити, під верхом на найменшому вогні згоріла, не смажить, а палить.
Коли хотіли повернути, внюхав запах диму. А ЯК ЇЇ ПЕРЕВІРИТИ НА ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ?! Закон про захист споживачів для паперу написаний.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно, можливо цей товар має заводський брак.
Повернення товару є можливість виконати протягом 14-ти днів з моменту покупки якщо техніка має ідеальний вигляд без слідів використання та повністю працює.
В інших випадках саме в таких ситуаціях ви маєте гарантійний захист від виробника.
Тому пропонували вам передати техніку до офіційного сервісного центру на діагностику. Якщо варильна поверхня має брак чи працює неправильно - цю проблему усунуть. Якщо дефект неможливо виправити - вам нададуть акт на списання цієї техніки. І у вас буде можливість або обміняти товар на новий, або повернути кошти по чеку на підставі акту на списання.
Якщо у вас є додаткові запитання або потрібна інформація щодо контактів виробника для передачі техніки на діагностику та ремонт - напишіть нам, будь ласка.
Будемо раді бачити ваше повідомлення за електронною адресою [email protected]. Темою листа вкажіть, будь ласка "Відгук №1894886".
Залюбки допоможемо вам та будемо поруч протягом виконання діагностики, ремонту чи інших питань.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.