Гость Отзыв написан 17 августа, 2023 год50 просмотров
До товару поки запитань немає так як він ще не прийшов, а до сервісу комфі багато. Замовлення зроблено 13 серпня, написали що доставлять 16 серпня, в той день позвоним менеджер сказав що машина не встигла забрати з складу товар що він буде наступного дня, 17 серпня телефонує знову менеджер та каже вже зовсім інше що товар затримується від постачальника що доставка буде 20 серпня. Дуде розчарований сервісом комфі, до цього була дуже непогана думка, тепер більше нікому не порекомендую тут щось замовляти.
Перепрошуємо, попередня відповідь була надана на відгук іншого покупця.
Дійсно, бувають ситуації, коли техніка затримується.
Це може статись зі сторони постачальника, коли товар запізнюється та надходить до нашого складу пізніше, або якщо ми не змогли відвантажити техніку з нашого складу вчасно.
Завжди хочемо бути з вами чесними та попереджувати про затримку якомога раніше. І не можемо проігнорувати ситуацію яка склалась.
Дуже просимо вас вибачення за затримку.
Та хочемо більш детально розібратись що саме вплинуло на затримку отримання товарів.
Напишіть, будь ласка, на нашу електронну пошту [email protected] ваш номер замовлення або контактний номер, за яким можемо знайти інформацію. В темі листа вкажіть "відгук.юа 1890592"
Будемо раді побачити повідомлення від вас та виправитись.
Наша мережа надає лише офіційну техніку з офіційною гарантією від виробника. Маємо припущення що техніка вийшла з ладу з інших причин, оскільки багато чинників впливає на коректну роботу техніки.
Зі своєї сторони залюбки допоможемо все перевірити, оскільки питання не можемо залишити без уваги.
Просимо вас або ваших знайомих надіслати деталі покупки (номер телефону або повне фото чека про покупку) та фото товарів які бажаєте перевірити на нашу електронну пошту [email protected],
Самий жахливий сервіс - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук.
Перепрошуємо, попередня відповідь була надана на відгук іншого покупця.
Дійсно, бувають ситуації, коли техніка затримується.
Це може статись зі сторони постачальника, коли товар запізнюється та надходить до нашого складу пізніше, або якщо ми не змогли відвантажити техніку з нашого складу вчасно.
Завжди хочемо бути з вами чесними та попереджувати про затримку якомога раніше. І не можемо проігнорувати ситуацію яка склалась.
Дуже просимо вас вибачення за затримку.
Та хочемо більш детально розібратись що саме вплинуло на затримку отримання товарів.
Напишіть, будь ласка, на нашу електронну пошту [email protected] ваш номер замовлення або контактний номер, за яким можемо знайти інформацію. В темі листа вкажіть "відгук.юа 1890592"
Будемо раді побачити повідомлення від вас та виправитись.
З повагою, менеджер підтримки Comfy Богдан.
Дякуємо за ваш відгук.
Наша мережа надає лише офіційну техніку з офіційною гарантією від виробника. Маємо припущення що техніка вийшла з ладу з інших причин, оскільки багато чинників впливає на коректну роботу техніки.
Якщо у вас є сумніви, ви можете звернутись до офіційної підтримки виробника для перевірки інформації: https://getsupport.apple.com/?caller=home&PRKEYS=
Зі своєї сторони залюбки допоможемо все перевірити, оскільки питання не можемо залишити без уваги.
Просимо вас або ваших знайомих надіслати деталі покупки (номер телефону або повне фото чека про покупку) та фото товарів які бажаєте перевірити на нашу електронну пошту [email protected],
або до чат-боту: https://comfy.ua/ua/contact.html
Будемо чекати від вас деталі.
З повагою, менеджер підтримки Comfy Богдан.