Оля Отзыв написан 16 августа, 2023 год20 просмотров
Не связывайтесь с этим магазином. Вчера доставили стиральную машинку полуавтомат, при распаковке она оказалась грязной и похоже, что уже была в эксплуатации. При первой же стирке в барабане отпала лопасть, стирать невозможно. Еле дозвонились на горячую линию магазина. Ответ - мы ничем помочь не можем, о возврате товара даже и речи быть не может. Звоните на горячую линию производителя. Я разочаровалась в comfy, никому не рекомендую.
Техніка з вашого замовлення була доставлена новою запечатаною зі складу. Ми не реалізуємо техніку, що була у використанні.
Прикро, що техніка вийшла з ладу під час використання. Ми не можемо з ваших слів визначити, що саме стало причиною поломки. Це може зробити тільки фахівець авторизованого сервісного центру. Не залежно від того, яку техніку ви придбали пральну машину, холодильник, чи праску - ваша техніка захищена гарантією від виробника. Вам потрібно зателефонувати до гарячої лінії виробника 0-800-75-88-88, для подачі заявки на виклик майстра.
Майстер огляне техніку та надасть відповідь про подальші дії, які доступні. Якщо поломка виникла через неякісну збірку чи з іншої вини виробника, вам мають її полагодити, або надати акт на списання.
Якщо у вас будуть додаткові питання, напишіть нам на електронну пошту [email protected]
На горячей линии производителя тоже мягко говоря послали, потому как товар привозят из Грузии (брали машину Milano) и большинство товара приходит в ненадлежащем качестве (сами это и подтвердили). Обещали направить мастера, но так никто не перезвонил.
Ужасный магазин с некомпетентными сотрудниками - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Ольга, дякуємо за ваш відгук.
Техніка з вашого замовлення була доставлена новою запечатаною зі складу. Ми не реалізуємо техніку, що була у використанні.
Прикро, що техніка вийшла з ладу під час використання. Ми не можемо з ваших слів визначити, що саме стало причиною поломки. Це може зробити тільки фахівець авторизованого сервісного центру. Не залежно від того, яку техніку ви придбали пральну машину, холодильник, чи праску - ваша техніка захищена гарантією від виробника. Вам потрібно зателефонувати до гарячої лінії виробника 0-800-75-88-88, для подачі заявки на виклик майстра.
Майстер огляне техніку та надасть відповідь про подальші дії, які доступні. Якщо поломка виникла через неякісну збірку чи з іншої вини виробника, вам мають її полагодити, або надати акт на списання.
Якщо у вас будуть додаткові питання, напишіть нам на електронну пошту [email protected]
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY.
Мне прикро, что связалась с Вашим магазином.