Замовили товар на сайті, прийшло повідомлення, що вже є в магазині, приїхали забирати, але товар нам запропонували не новий, а з вітрини. Повністю брудний та затяганий. Купувати за великі гроші нову техніку, яка ще в коробці виглядає як після 3 років експлуатації звісно не хочеться. Продавці почали при нас натирати брудний з вітрини шнур вологими серветками, та зливати з нього воду. Коли ми замовляли товар на сайті він був акційний, тобто ціна була зниженою, через не достойний зовнішній вигляд нам запропонували знижку, після всіх прорахунків суму зі знижкою назвали більшою, ніж першочергова ціна товару в акції…. Під час спроб відтерти наш товар продавці його крутили, кидали по столі та повністю залили водою, звісно ж ми від покупки відмовились. Дуже дякуємо, що продемонстрували найгірший сервіс!
Дійсно, ми лише за те щоб ви отримували класний сервіс та абсолютно нову техніку на яку ви розраховували.
Приносимо вибачення що так сталось, та вас не проінформували що товар який вам сподобався знаходився у виставковому залі.
Ми обов'язково перевіримо та допоможемо позитивно вирішити цю ситуацію.
Дуже вдячні вам, що поділилися з нами даною історією та не залишили це в собі. Хочемо попросити звернутись до нашої пошти за адресою: [email protected] та вказати дані покупки чи номер замовлення. У темі листа вкажіть "відгук №1873796"
Перевіримо та постараємося позитивно вирішити цю ситуацію.
Обслуговування Кропивницький - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно, ми лише за те щоб ви отримували класний сервіс та абсолютно нову техніку на яку ви розраховували.
Приносимо вибачення що так сталось, та вас не проінформували що товар який вам сподобався знаходився у виставковому залі.
Ми обов'язково перевіримо та допоможемо позитивно вирішити цю ситуацію.
Дуже вдячні вам, що поділилися з нами даною історією та не залишили це в собі. Хочемо попросити звернутись до нашої пошти за адресою: [email protected] та вказати дані покупки чи номер замовлення. У темі листа вкажіть "відгук №1873796"
Перевіримо та постараємося позитивно вирішити цю ситуацію.
З повагою, менеджер підтримки Comfy Богдан.