Гость Отзыв написан 30 июня, 2023 год15 просмотров
Спочатку мені подобалося користуватися послугами магазину хороший асортимент, блискуча консультація і наче все добре. Але це було до моменту як я зіштовхнувся з гарантійним обслуговуванням купленої в магазині продукції. Це просто жах я купив блендер який згодом зламався, я думав що нічого страшного він на гарантії зараз його відремонтують і все буде ок. І от я 20 травня відвіз його в магазин здавши в ремонт, мені видали акт прийому з номером WKIG2553200523 проте йшли тижні і мені блендер не повертали, я два рази дзвонив на гарячу лінію, для вирішення цього питання, що по факту не мало сенсу. Сьогодні вже 30 червня, вже пройшло більше місяця як здійснюється гарантійний ремонт. Відчуваю себе просто використаним, магазин товар продав, гроші заробив а я далі вже купу часу сиджу без бажаного девайсу.
Тому за таке відношення більше 2 зірок нажаль я не можу поставити. 1 согласен
Дійсно, на цей час є невелика нестача деталей в сервісних центрів виробників.
Тому якщо ваша техніка після проведення діагностики потребує заміни однієї із деталей для нормальної роботи - сервісний центр виробника замовляє цю деталь на заводі Tefal.
Бо замінені комплектуючі повинні бути обов'язково оригінальними.
Якщо вам не надали деталі та статус вашого ремонту, ви завжди можете перейти за посиланням https://comfy.ua/ua/customer/account/repair/ , внести ваш номер акту про передачу товару до ремонту і отримати консультацію з вашим персональним менеджером за телефоном.
Якщо ви матимете додаткові питання, будь ласка, звертайтесь до нас за електронною адресою [email protected] або за номером: 0800303505.
Завжди раді допомогти вам та вирішити актуальні запитання
Жахливе післяпродажне обслуговування - Отзывы о COMFY
Це просто жах я купив блендер який згодом зламався, я думав що нічого страшного він на гарантії зараз його відремонтують і все буде ок. І от я 20 травня відвіз його в магазин здавши в ремонт, мені видали акт прийому з номером WKIG2553200523 проте йшли тижні і мені блендер не повертали, я два рази дзвонив на гарячу лінію, для вирішення цього питання, що по факту не мало сенсу. Сьогодні вже 30 червня, вже пройшло більше місяця як здійснюється гарантійний ремонт.
Відчуваю себе просто використаним, магазин товар продав, гроші заробив а я далі вже купу часу сиджу без бажаного девайсу.
Тому за таке відношення більше 2 зірок нажаль я не можу поставити.
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно, на цей час є невелика нестача деталей в сервісних центрів виробників.
Тому якщо ваша техніка після проведення діагностики потребує заміни однієї із деталей для нормальної роботи - сервісний центр виробника замовляє цю деталь на заводі Tefal.
Бо замінені комплектуючі повинні бути обов'язково оригінальними.
Якщо вам не надали деталі та статус вашого ремонту, ви завжди можете перейти за посиланням https://comfy.ua/ua/customer/account/repair/ , внести ваш номер акту про передачу товару до ремонту і отримати консультацію з вашим персональним менеджером за телефоном.
Якщо ви матимете додаткові питання, будь ласка, звертайтесь до нас за електронною адресою [email protected] або за номером: 0800303505.
Завжди раді допомогти вам та вирішити актуальні запитання
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.