Замовив мороженицю в інтернет магазині з доставкою в поштомат укрпошти. Уточнив в Комфі номер ТНН для відслідковування посилки, прихожу в поштомат після повідомлення про доставку і не можу забрати свій товар так як отримувач - вказаний інниц номер телефону!. Після того як я додзвонився на гарячу лінію Комфи, мені повідомили що телефонував чоловік який назвав всі мої дані та повідомив про втрату номеру і відповідно змінинив номер для отримання посилки в поштоматі нової пошти... ...Мені пощастило що я встиг перший добратися до поштомату та за годину сварок с Комфи я всеж таки забрав свій товар! Співробітники Комфи аж ніяк не відреагували на цей випадок відвертого шахрайства який міг здійснити тільки їхні співробітники! 1 согласен
Такі ситуації ніколи не повинні виникати, тим паче в часи коли маємо багато ситуацій шахрайств у будь-якій сфері життя.
Також згодні з вами що замовлення у поштоматі повинна отримати лише людина яка замовлення оформлювала, за своїми даними.
Давайте перевіримо все разом та допоможемо у всьому розібратись.
Напишіть, будь ласка, на електронну пошту [email protected] номер телефону або повне та чітке фото чека/накладної або номер вашого замовлення/ номер телефону який ви вказували в момент оформлення.
Темою листа зробіть "відгук №1862234".
Впевнені та зробимо все можливе, щоб позитивно вирішити цю ситуацію.
Шахрайство! - Отзывы о COMFY
Після того як я додзвонився на гарячу лінію Комфи, мені повідомили що телефонував чоловік який назвав всі мої дані та повідомив про втрату номеру і відповідно змінинив номер для отримання посилки в поштоматі нової пошти...
...Мені пощастило що я встиг перший добратися до поштомату та за годину сварок с Комфи я всеж таки забрав свій товар!
Співробітники Комфи аж ніяк не відреагували на цей випадок відвертого шахрайства який міг здійснити тільки їхні співробітники!
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваше запитання.
Такі ситуації ніколи не повинні виникати, тим паче в часи коли маємо багато ситуацій шахрайств у будь-якій сфері життя.
Також згодні з вами що замовлення у поштоматі повинна отримати лише людина яка замовлення оформлювала, за своїми даними.
Давайте перевіримо все разом та допоможемо у всьому розібратись.
Напишіть, будь ласка, на електронну пошту [email protected] номер телефону або повне та чітке фото чека/накладної або номер вашого замовлення/ номер телефону який ви вказували в момент оформлення.
Темою листа зробіть "відгук №1862234".
Впевнені та зробимо все можливе, щоб позитивно вирішити цю ситуацію.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.