Я постійний клієнт Комфі, але передостання моя покупка, а саме планшет Lenovo Tab M10 HD (2nd Gen) 3/32GB Wi-Fi Iron Grey (ZA6W0250UA) , виявився із заводським браком. Так як планшет був куплений на подарунок і я його купила завчасно, користуватися ним почали після 14 днів, коли можна було обміняти пристрій. Проблема з зображенням виникла на другий день роботи з пристроєм. Я звернулася до сервісу Комфі 27 березня. Через 4 дні мені повернули планшет, в сервісі сказали, що обновили програмне забезпечення, але знову на наступний день виникла таж сама проблема з зображенням. Я знову звернулася до сервісу, предоставила відео, де видно некоректну роботу планшету. В сервісі планшет знаходився майже півтора місяця. Після повернення мені пристрою, проблема усунена не була, в той же день планшет знову заглючив. Я звернулася до сервісу втретє та написала заяву на повернення коштів. В мене питання, невже в сервісі немає тестеровщиків, які за півтора місяця не змогли виявити проблему, та чому сервіс не списав бракований пристрій? З момента покупки 03 березня і до сьогодні 16 червня пристрій був у роботі всього 4 дня. Питання і досі не вирішене, гроші до сих пір не повернули(((( 1 согласен
Дійсно, ви маєте гарантію від виробника саме коли трапляються поломки або збій у програмному забезпеченні.
Ці послуги та захист від поломок надає саме сервісний центр виробника, оскільки наша мережа не займається ремонтом та не має власних сервісних центрів.
Але ми залюбки допоможемо якщо потрібно перевірити статус товару в ремонті, посприяти на те, щоб роботи виконались якнайшвидше.
Проблема з бракованим пристроєм - Отзывы о COMFY
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно, ви маєте гарантію від виробника саме коли трапляються поломки або збій у програмному забезпеченні.
Ці послуги та захист від поломок надає саме сервісний центр виробника, оскільки наша мережа не займається ремонтом та не має власних сервісних центрів.
Але ми залюбки допоможемо якщо потрібно перевірити статус товару в ремонті, посприяти на те, щоб роботи виконались якнайшвидше.
Якщо у вас виникнуть додаткові запитання - ми завжди поруч: https://comfy.ua/ua/contact.html
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.