Тетяна Отзыв написан 11 апреля, 2023 год3 просмотра
Не приймайте рішення про купівлю плити, до консультації з ГРМ. Залишила відгук в додатку, то його не опубліковано. В магазині продавець дав брехливу інформацію, щодо встановлення та підключення плити. Купувала плиту HansaПлита газова Hansa FCGW510009D1, в магазині її не було, замовляли з іншого міста, коли плита приїхала, продавець умовив не розраховувати на огляд в магазині, бо порушення пакування ускладнює перевезення, це була моя друга помилка. Бо не всі характеристики, цієї моделі відповідали дійсності.
Продавці в магазині в першу чергу знаходяться для того, щоб допомогти нашим покупцям зробити вибір товару, розповісти про всі переваги та недоліки, зорієнтувати по характеристиках і звісно, допомогти перевірити товар на цілісність разом з вами.
Дійсно, характеристики, комплектація та зовнішній вигляд товару може змінитись виробником без попередження, але великогабаритний товар потребує більше часу на огляд, тому працівники повинні були вам в цьому допомогти.
Перепрошуємо за дану ситуацію та просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] дані вашої покупки, оскільки хочемо більш детально перевірити покупку яку ви робили та вирішити цю ситуацію найкращим чином.
Ми обов'язково проведемо роботу з консультантами, щоб в наступний раз ви відчули дійсно якісний сервіс.
Газова плита - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Вдячні за ваш відгук.
Продавці в магазині в першу чергу знаходяться для того, щоб допомогти нашим покупцям зробити вибір товару, розповісти про всі переваги та недоліки, зорієнтувати по характеристиках і звісно, допомогти перевірити товар на цілісність разом з вами.
Дійсно, характеристики, комплектація та зовнішній вигляд товару може змінитись виробником без попередження, але великогабаритний товар потребує більше часу на огляд, тому працівники повинні були вам в цьому допомогти.
Перепрошуємо за дану ситуацію та просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] дані вашої покупки, оскільки хочемо більш детально перевірити покупку яку ви робили та вирішити цю ситуацію найкращим чином.
Ми обов'язково проведемо роботу з консультантами, щоб в наступний раз ви відчули дійсно якісний сервіс.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.